Jason Kidd.

Data: 2009-05-03 14:48:55
Autor: Leszczur
Jason Kidd.
Runda 1. 5 spotkan. 184 minuty na parkiecie. 28 asyst - 3 straty.
Runda 2. 1 spotkanie. 34 minuty. 4 asysty. 7 strat.

NBA - where strange shit happens.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-04 13:22:08
Autor: wiLQ
Jason Kidd.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Runda 1. 5 spotkan. 184 minuty na parkiecie. 28 asyst - 3 straty.
Runda 2. 1 spotkanie. 34 minuty. 4 asysty. 7 strat.

NBA - where strange shit happens.

To takie dziwne, ze ktos zagral gorzej przeciwko lepszej druzynie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-04 04:26:42
Autor: L'e-szczur
Jason Kidd.
On 4 Maj, 13:22, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> NBA - where strange shit happens.

To takie dziwne, ze ktos zagral gorzej przeciwko lepszej druzynie?

Nie chodzi o to, ze gorzej, ale o ile gorzej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-04 13:31:26
Autor: s
Jason Kidd.
[...]

Mala probka, jakby niektorzy powiedzieli :-)
Poza tym stary on czlowiek i nie zawsze moze...

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-04 04:45:40
Autor: L'e-szczur
Jason Kidd.
On 4 Maj, 13:31, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Nie chodzi o to, ze gorzej, ale o ile gorzej.

Mala probka, jakby niektorzy powiedzieli :-)

Zgoda. Dlatego tez nie pisze, ze Mavs juz sa skazani na zaglade.

Poza tym stary on czlowiek i nie zawsze moze...

Sa na to specjalne srodki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-04 13:47:11
Autor: wiLQ
Jason Kidd.

> To takie dziwne, ze ktos zagral gorzej przeciwko lepszej druzynie?

Nie chodzi o to, ze gorzej, ale o ile gorzej.

No o ile? Bo podales dosyc wybiorczo te statsy...
Przykladowo te straty wygladaja wg mnie lepiej przy 4 przechwytach...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-04 05:01:02
Autor: L'e-szczur
Jason Kidd.
On 4 Maj, 13:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Nie chodzi o to, ze gorzej, ale o ile gorzej.

No o ile? Bo podales dosyc wybiorczo te statsy...

No bo oceniam jeden aspekt jego gry. A/T spadlo mu z +9 w pierwszej
rundzie do 0.6 w drugiej. Zadna z tych wartosci nie jest typowa, ale
leza sobie ladnie na przeciwleglych biegunach efektywnosci rozegrania.

Przykladowo te straty wygladaja wg mnie lepiej przy 4 przechwytach...

Ale przechwyty nie maja znaczenia w chwili gdy oceniamy efektywnosci
dystrybucji.

Pozdro

L'e-szczur

Jason Kidd.