Jast kasa do zarobienia - dawałem wam tip

Data: 2015-05-13 19:16:24
Autor: Joschi
Jast kasa do zarobienia - dawałem wam tip
Faworytem u bukmacherów przed drugą turą wyborów prezydenckich jest Andrzej Duda. Jeśli zwycięży polityk Prawa i Sprawiedliwości, a wcześniej postawimy właśnie na niego, za każdą złotówkę będziemy mogli wygrać od 1,60 do 1,65 zł.

Możemy jednak postawić nie tylko na wygraną jednego z kandydatów. Firmy bukmacherskie oferują również zakłady dotyczące wyniku procentowego w drugiej turze czy frekwencji wyborczej. Przykładowo, jeśli założymy, że Andrzej Duda zyska więcej niż 51,5 proc. poparcia i rzeczywiście tak się stanie, to za każdą złotówkę otrzymamy 1,90 zł.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Andrzej-Duda-faworytem-u-bukmacherow-przed-druga-tura-wyborow,wid,17534757,wiadomosc.html

Kto pamięta mój tip? Ja przewiduję wygraną Dudy wynikiem 59%, zatem macie szansę na niezłą przebitkę, prawie 100% zarobić...

Data: 2015-05-13 23:29:38
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mj00t6$dqh$1speranza.aioe.org...
[...]

Twój typ to była "najukochańsza pani prezydent". Onanizowałeś i masturbowałeś na jej temat przez kilka tygodni.

MW

Data: 2015-05-14 15:53:33
Autor: Joschi
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mj15dg$efl$1news.albasani.net...

[...]

No nie, grosza bym na ną nie postawił, znając myślenie polskiego motłochu... Mój typ był od samego początku, 59% dla Dudy w drugiej turze... I TY! masz szansę stać się bogatszym....

Data: 2015-05-14 07:28:59
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 14 maja 2015 15:53:35 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]

No nie, grosza bym na ną nie postawił, znając myślenie polskiego motłochu... Mój typ był od samego początku, 59% dla Dudy w drugiej turze... I TY! masz szansę stać się bogatszym....

A my we wiosce, też robiemy zakłady. Za wkład 0.5 na BMK możesz dostać 0.75 litra. Łobstawiłem 2 litry na BMK.

Data: 2015-05-14 19:44:52
Autor: Joschi
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

A my we wiosce, też robiemy zakłady. Za wkład 0.5 na BMK możesz dostać 0.75 litra. Łobstawiłem 2 litry na BMK.

To się już nie napijesz...

Data: 2015-05-14 22:45:03
Autor: MarkWoydak
Jast kasa do zarobienia - dawałem wam tip

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mj2mui$hep$1speranza.aioe.org...
To się już nie napijesz...

Ile dostajesz za kopiowanie tekstu podobnych sobie oszołomów? Płacą ci za psp i scp oddzielnie czy łącznie?

MW

Data: 2015-05-14 17:32:04
Autor: MarkWoydak

[...]

No proszę! A tak masturbowałes się przez kilka tygodni. Zapłacili ci?

Masz sklerozę psiarczyku?

http://pl.soc.polityka.narkive.com/Et1r9nwe/wspomo-my-magdalen-ogorek-nasz-kochan-pani-prezydent

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/BGAirRBqNR8

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/Gd0xr-IzSLs

MW

Data: 2015-05-14 19:46:15
Autor: Joschi
[...]

No co, mój głos miała moja ukochana pani prezydent...

Data: 2015-05-14 08:04:06
Autor: szklanynocnik
użytkownik Joschi napisał:
 to za każdą złotówkę otrzymamy 1,90 zł.

Minus podatecek dla sitwy:)

Jast kasa do zarobienia - dawałem wam tip