Jastarnia

Data: 2009-07-06 23:03:29
Autor: WW3
Jastarnia
Witam,

Czy ladowisko w jastarni zostalo zlikwidowane?

Data: 2009-07-07 07:47:30
Autor: rafal
Jastarnia
WW3 wrote:
Witam,

Czy ladowisko w jastarni zostalo zlikwidowane?

W minioną sobotę i niedzielę startowały i lądowały normalnie samoloty i helikoptery... Nawet w niedzielę chciałem się załapać na lot widokowy ale zbyt słoneczna pogoda spowodowała że przez cały dzień nie skompletowali 9 osób na An-2 :/

Data: 2009-07-07 21:57:30
Autor: Piotr [trzykoty]
Jastarnia

"rafal" <rafal@none.none> wrote
przez cały dzień nie skompletowali 9 osób na An-2 :/

Ile tam kosztuje przelot antkiem?

Data: 2009-07-08 09:44:08
Autor: radar
Jastarnia
Piotr [trzykoty] pisze:
Ile tam kosztuje przelot antkiem?

Ile TAM to nie wiem ale ogólnie około 2400 netto/h

--
radar

Data: 2009-07-08 07:54:51
Autor: Lukasz Trabinski
Jastarnia
radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
Piotr [trzykoty] pisze:
Ile tam kosztuje przelot antkiem?

Ile TAM to nie wiem ale ogólnie około 2400 netto/h

2400zł/h? To chyba wynajęcie całego AN wraz z paliwem?

--
ŁT

Data: 2009-07-08 20:54:17
Autor: rafal
Jastarnia
Piotr [trzykoty] pisze:
"rafal" <rafal@none.none> wrote
przez cały dzień nie skompletowali 9 osób na An-2 :/

Ile tam kosztuje przelot antkiem?

An-2      60 zł / os minimum 9 osób (max chyba 13)
PZL-104  100 zł / os przy 3 osobach
          150 zł / os przy 2 osobach
          250 zł / os przy 1 osobie.
Ceny za przelot 10 minutowy, trasa Jastarnia - Kuźnica - Jastarnia raz od morza raz od zatoki.

Data: 2009-08-06 13:52:23
Autor: Hania
Jastarnia
On 8 Lip, 20:54, rafal <ra...@none.none> wrote:
Piotr [trzykoty] pisze:

> [...]

          150 zł / os przy 2 osobach
          250 zł / os przy 1 osobie.
Ceny za przelot 10 minutowy, trasa Jastarnia - Kuźnica - Jastarnia raz

Hejka :]
A jest tam możliwość przelotu helikopterem? Gdzieś na necie znalazłam
że tak :)
Jak jest to może ktoś zna cene?
Dzieki za pomoc!!

Jastarnia