Jastarnia - szkolenia wrakowo-morskie (market)

Data: 2011-07-19 14:05:10
Autor: marek
Jastarnia - szkolenia wrakowo-morskie (market)

Kolego najpierw to poczytaj sobie posty a potem strzęp gębe. Napisałem już co sie stało w innym poście .
Ale jak chcesz drążyć temat to:
W piatek podczas nurkowania kursowego na zatoce obok poniemieckiej torpedowni tej koło Juraty zginął kursant. Instruktora który prowadził kurs nie było - został w bazie JASA- nawiasem mówiąc jest to właściciel bazy ( o tym nie wiedziałem ), zajęcia prowadził ktoś inny też z bazy JASA. Wypłyneli na pontonie należącym do bazy JASA ( m/y Łoś), TO TYLE KOLEGO JEŻELI CHODZI JAK CHCESZ O BZDURY.

-

Data: 2011-07-19 08:20:16
Autor: okoń
Jastarnia - szkolenia wrakowo-morskie (market)
Witam,
nie znam żadnych szczegółów na temat wypadku, którymi chciałbym lub
mógłbym sie podzielić.

Baza  JASA dysponuje dobrymi warunkami lokalowymi, zapleczem
technicznym i zabezpieczeniem ratowniczym. Międzyinnymi dlatego w
bazie swoje szkolenia prowadzi wiele szkół i wielu instruktorów.

Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci ...

Narcin Okoński