Jastarnia- z kim nurknac?

Data: 2009-06-18 11:17:45
Autor: Michał
Jastarnia- z kim nurknac?
witam,
moze ktos polecic kogos sprawdzonego w Jastarni? wiem ze Andrzej Sala jest sprawdzony, ale moze ktos jeszcze? :)

--
Pozdrawiam,
         Michał __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4166 (20090618) __________

Data: 2009-06-18 04:48:32
Autor: micklu
Jastarnia- z kim nurknac?
On 18 Cze, 11:17, "Michał" <gg:2200...@mail.pl> wrote:
[...]

http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

udaj się tu: http://www.akademiapodwodna.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=50

Pozdrawiam

Data: 2009-06-18 05:39:18
Autor: Slon
Jastarnia- z kim nurknac?
Polecam SeaDevil - Maciek Cegiełło
www.seadevil.pl

Mariusz

Data: 2009-06-18 13:16:48
Autor:
Jastarnia- z kim nurknac?
Michał <gg:2200099@mail.pl> napisał(a):
witam,
moze ktos polecic kogos sprawdzonego w Jastarni? wiem ze Andrzej Sala jest sprawdzony, ale moze ktos jeszcze? :)

vivien80@wp.pl Krzysztof Ciemiński, ładna wygodna nurkowo jednostka. Mają też
sprężarkę, nitroks też mieszają. Nie przyznawaj się do PADI, jeśli masz coś wspólnego.

pozdrawiam rc

Data: 2009-06-18 14:08:22
Autor: Pszemol
Jastarnia- z kim nurknac?
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h1denv$g05$1inews.gazeta.pl...
Nie przyznawaj się do PADI, jeśli masz coś wspólnego.

:-)))

Nie wymagają pokazania c-card?

Data: 2009-06-18 22:33:13
Autor: derilek
Jastarnia- z kim nurknac?
W zeszłym roku całkiem fajnie nurkowało się z Baza JASA , miła
atmosfera w bazie możliwość ładowania nitroxu ,wózek do wożenia
sprzętu -jest OK .

http://www.akademiapodwodna.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=50

Wszystko całkiem sprawnie zorganizowane jeśli pominąć 25 minutowe
dryfowanie przy "opustówce"  po wynurzenie  i czekanie na ponton
którego nie było -- - ot  takie posmakowanie "bycia rozbitkiem na morzu
"  ale przecież nurki to twardziele  szczególnie na liście .

Data: 2009-06-19 10:20:57
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Jastarnia- z kim nurknac?

Użytkownik "derilek" <derilek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8160c256-5899-4e12-ade5-df8fd338dc2fn4g2000vba.googlegroups.com...
[...]

A mógłbyś to rozwinąć i napisać ze szczegółami?

Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-06-19 09:00:07
Autor:
Jastarnia- z kim nurknac?
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
A mógłbyś to rozwinąć i napisać ze szczegółami?

To przecież tradycja ekip ruszających z Jastarni, mnie zostawili i zmienili
pozycję, przy stanie zatoki 2-3B. Można dużo takich przykładów wymienić.
Dlatego nurkowanie powinno być poprzedzone testem psychologicznym, jak
człowiek sobie radzi w stresie. Obserwując wielu instruktorów raczej słabo to
wygląda, skoro nie panują nad emocjami na lądzie.

pozdrawiam rc --

Data: 2009-06-19 09:24:05
Autor: jacekplacek
Jastarnia- z kim nurknac?
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a): > A mógłbyś to rozwinąć i napisać ze szczegółami?

To przecież tradycja ekip ruszających z Jastarni, mnie zostawili i zmienili
pozycję, przy stanie zatoki 2-3B.
I podjęła Cię ta sama łódź? Nie możliwe :D

Data: 2009-06-19 10:55:04
Autor:
Jastarnia- z kim nurknac?
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
I podjęła Cię ta sama łódź? Nie możliwe :D

Wskakiwałem z Rafałka, wracałem na DZ.

pozdrawiam rc

Data: 2009-06-19 12:06:18
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Jastarnia- z kim nurknac?

Użytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1fk2n$369$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dla mnie to nie jest tradycja. ZAWSZE kiedy się wynurzałem czekała na mnie łódź. Dlatego chciałbym się dowiedzieć więcej o tej sytuacji i może ludzie z AP będą mogli się wypowiedzieć. Inaczej to tylko bicie piany. Szczególnie jak ktoś się nie podpisuje.

Karol

Data: 2009-06-19 03:40:46
Autor: derilek
Jastarnia- z kim nurknac?
On 19 Cze, 12:06, "Karol Susicki [DIVEZONE.PL]"
<d...@usunto.divezone.pl> wrote:
Użytkownik <demol...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:h1fk2n$369$1inews.gazeta.pl...

.. Inaczej to tylko bicie piany. Szczególnie
jak ktoś się nie podpisuje.

Karol

Tak w kwestii formalnej kto dał ci prawo do decydowania co jest biciem
piany a co nie ???
Jesteś tu jakimś moderatorem?
Czy tylko tak samozwańczo pouczasz innych ?????
 Nie wszystko jest działalnością marketingowo reklamową -!!!

Data: 2009-06-19 07:17:47
Autor: Pszemol
Jastarnia- z kim nurknac?
"derilek" <derilek@gazeta.pl> wrote in message news:5495b613-36aa-4a8f-9f62-23690f54e132f10g2000vbf.googlegroups.com...
Tak w kwestii formalnej kto dał ci prawo do decydowania co jest biciem
piany a co nie ???
Jesteś tu jakimś moderatorem?
Czy tylko tak samozwańczo pouczasz innych ?????

On ocenia według siebie - w jego ocenie jest to bicie piany.

Data: 2009-06-22 03:17:39
Autor: Marcin Okoński
Jastarnia- z kim nurknac?
Cześć,

sytuacja w której, po wynurzeniu niema oczekującej jednostki,  może
mieć miejsce w przypadku:
- awarii silnika na łodzi oraz dryfowaniu jednostki z prądem morskim
(o ile niebyło stałej liny opustowej i cumowania do niej).
- wynurzenia się nurka na boji  i odbywającego dłuższą dekompresje - o
ile nurek nie jest ustabilizowany w świetle wraku - prąd morski może
odsuwać go od stanowiska nurkowego.
Sytuacja ta może skutkować zagubieniem go na morzu - w tym przypadku
szyper opuszcza miejsce nurkowe płynąc  za dryfującym nurkiem.
Pozostali nurkowie, którzy wynurzą się przy linie opustowej zmuszeni
są do oczekiwania na powrót jednostki lub życzliwość innych łodzi.

W przypadku AP do dyspozycji są trzy RIBy, które są w stałym kontakcie
ze sobą - w momencie jakichkolwiek zaistniałych problemów na jednej z
nich w ciągu 20 minut mogą wzajemnie udzielić sobie pomocy.

Pozdrawiam

okoń

www.nurkowanie.biz

Data: 2009-06-19 12:46:47
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Jastarnia- z kim nurknac?

Użytkownik "derilek" <derilek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5495b613-36aa-4a8f-9f62-23690f54e132f10g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

No właśnie to jest usenet, czyli każdy może napisać co chce. Ma to swoje wady i zalety. Każdy może napisać co chce ale jeśli się nie podpisuje i tylko rzuca oskarżenia bez dania możliwości obrony oskarżanemu - BIJE PIANĘ

Znam chłopaków z AP i osoby z nimi współpracujące - ciebie NIE...

Co więcej w ten weekend jadę z nimi nurkować więc chciałbym się coś więcej dowiedzieć...a ty zamiast rzeczowo odpowiedzieć obruszasz się...

Karol

Data: 2009-06-19 04:05:04
Autor: derilek
Jastarnia- z kim nurknac?
On 19 Cze, 12:46, "Karol Susicki [DIVEZONE.PL]"
<d...@usunto.divezone.pl> wrote:
Użytkownik "derilek" <deri...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:5495b613-36aa-4a8f-9f62-23690f54e132f10g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

Co więcej w ten weekend jadę z nimi nurkować więc chciałbym się coś więcej
dowiedzieć...a ty zamiast rzeczowo odpowiedzieć obruszasz się...

  Ja również znam chłopaków z JASY  nurkowałem z nim już kilka sezonów
i pomimo TEJ przygody z brakiem RIBa nad  wrakiem zanurkuję pewnie w
tym roku ,gdyż traktuje to jako wypadek przy pracy co nie zmienia
faktu tak sytuacja w zeszłym roku miała miejsce.
 A co chcesz żebym opisał jak wygląda zatoka bez RIBa w zasięgu
wzroku  ?
Jak się pływa około 20 minut czekając na ponton -było zabawnie pogoda
była ciepła słoneczna żartowaliśmy że popłyniemy do brzegu  i
wyjdziemy w ośrodku prezydenckim.

Również nie znam Ciebie  dla tego wcale nie mogę się dziwić że masz
takie  modertorskie zapędy i chęć do wyznaczania "jedynie słusznej
linii partii"

Z całym szacunkiem pozdrawiam

Data: 2009-06-19 13:58:35
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Jastarnia- z kim nurknac?

Użytkownik "derilek" <derilek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4efdd7db-c9e8-41df-bca2-108060dfdc2bn8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Dla mnie to dyskfalifikuje przewoźnika. Wynurzenie się przy linie opustowej i brak łodzi, którą przypłynąłeś kwalifikuje się do wystrzelenie czerwonej racy. No chyba, że nurkowaliście na "Wichrze" czy "Trałowcu" wtedy faktycznie można płynąć wpław.

Jak długo mieliście w planie czekać aż ktoś po was przypłynie?

Karol

Data: 2009-06-19 11:21:43
Autor:
[...]

Zaskoczeniem to jest, tylko dlaczego. Na co masz 100% gwarancję.
Mnie taka przyjemność ominęła: popłynęli Rafałkiem na Groźnego ciągnąc DZ, ale
zerwał się pasek klinowy. Dobrze pływający robili napęd do Rafałka, reszta
została na DZ. Po zdobyciu paska, rozbitkowie zostali przyciągnięci do
Jastarni. Na szczęście nie było komplikacji typu wypadek. To typowa chałtura
nurkowa.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki

--

Jastarnia- z kim nurknac?