[WAW] Jawa 175 59' powrot do zycia...

Data: 2009-03-29 19:34:15
Autor: falco
[WAW] Jawa 175 59' powrot do zycia...
Rufous pisze:

chce przywrocic do zycia Jawe 175 z chyba 59 roku :).

Hej,
O! Rany! Siostrzana Jawka i to z okolic! Ja mam 175 z '58 a dziś (wreszcie) zrobiłem SenNą... króciutki rekonesans nad Wisłę pobocznymi dróżkami! ;)

> kto w Warszawie (warsztat, zlota raczka, pasjonat?) pomoze mi
> uruchomic ten zabytek? Oczywiscie odplatnie..

Sam dopiero macam temat ogólnie związany z Jawami, ale mogę spytać kumpla, który złożył już kilka Janków, obecnie składa Jaskółkę i właśnie 2 świeżo kupione Jawy - 175, 250. Nic nie obiecuję, ale spytam, może coś podpowie...

Ile mnie to moze wszystko kosztowac? Tak mniej wiecej :)

Za pożądną, kompleksową robotę, bez ściemy i na dobrych materiałach, to kilka tysiaków musisz liczyć. Mam tu na myśli przygotowanie, lakier, chromy z dokładnym (najważniejsze!) przygotowaniem podłoża, remont silnika, części, materiały, itp.

Jak chcesz, to służę namiarami na części czy instrukcje w pdf, które krok po kroku sam zbierałem od życzliwych i mozolnie szukałem w sieci, na bazarach, itp... ;)

Powodzenia i dozo! na szlaku! ;)

--
(Po)zdrówka! falco
sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

Data: 2009-03-29 20:52:29
Autor: Rufous

Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqoc0a$551$1mx1.internetia.pl...
Rufous pisze:

> [...]

Sam dopiero macam temat ogólnie związany z Jawami, ale mogę spytać kumpla, który złożył już kilka Janków, obecnie składa Jaskółkę i właśnie 2 świeżo kupione Jawy - 175, 250. Nic nie obiecuję, ale spytam, może coś podpowie...

Bede bardzo wdzieczny, w tygodniu ruszam z tematem pelna para :). W razie czego mam tez troche czesci do 250, a one raczej nie pasuja do 175. Moze cos wspolnymi silami :)

[...]

Aha, tak sie domyslam...tylko czy to bedzie cos ok 3 tys, czy raczej blizej 6 :). Wlasnie dlatego szukam dobrego zakladu, ktory wie jak przygotowac powierzchnie (piaskowanie, czy szkielkowanie) i dopiero pozniej nakladac chromy... W zeszlym roku tak mi polozyli chromy, ze wygladaly jakby nakladali podczas piaskowania :).

Jak chcesz, to służę namiarami na części czy instrukcje w pdf, które krok po kroku sam zbierałem od życzliwych i mozolnie szukałem w sieci, na bazarach, itp... ;)

Jasne, bardzo chetnie. Wlasnie robie liste czego mi brakuje :). Oczywiscie dobry manual sie tez przyda, bo mam cos po czesku i nie kumam za bardzo :)

Dzieki za info, bede w kontakcie.

Pozdrawiam!!

--
-- -- -- -- -- -
Rafal Pyzel

Data: 2009-03-30 23:09:00
Autor: falco
Rufous pisze:

Bede bardzo wdzieczny, w tygodniu ruszam z tematem pelna para :).

Podeślę namiary kumpla na pryw, to się sami dogadacie. Nagrałem mu temat, powiesz co i jak, może coś pomoże... ;)

W razie czego mam tez troche czesci do 250, a one raczej nie pasuja do 175. Moze cos wspolnymi silami :)

chętnie bym wspomógł, ale sam nie mam żadnych części... :(

Aha, tak sie domyslam...tylko czy to bedzie cos ok 3 tys, czy raczej blizej 6 :).

myślę, że realna stawka za odbudowę weterana, jakim jest Jawa, to koszt ok. 4 tysiaków. Oczywiście jest to składowa wielu czynników i u jednego może wyjść 3 a drugiego 5... ;)

Jasne, bardzo chetnie. Wlasnie robie liste czego mi brakuje :). Oczywiscie dobry manual sie tez przyda, bo mam cos po czesku i nie kumam za bardzo :)

Podzielę się tym co sam dostałem ;) tylko potwierdź mi swój (a)dresik... ;)