Jawność uchwał zarządów spółek akcyjnych

Data: 2010-10-11 13:19:34
Autor: Sarpedon
Jawność uchwał zarządów spółek akcyjnych
Potrzebuję znaleźć treść jednej z uchwał Zarządu Banku Gospodarki
Żywniościowej (dokładnie uchwały w sprawie udzielania przez BGŻ SA
kredytów studenckich z dopłatami ze środków Funduszu Pożyczek i
Kredytów Studenckich), jednak nie mogę nigdzie znaleźć, stąd pytanie:
czy takie uchwały są jawne i publicznie dostępne (do pobrania z
Internetu lub pobrania/skserowania w oddziale banku)?

Data: 2010-10-11 20:32:41
Autor: Jacek_P
Sarpedon napisal:
[...]

JeĹźeli BGĹť podpada pod wymĂłg posiadania strony BIP, to tam szukaj.
Jeżeli nie ma takiego wymogu, to pofatyguj się do najbliższego oddziału.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Jawność uchwał zarządów spółek akcyjnych