Jaworski: Niegospodarność w przemyśle stoczniowym jest olbrzymia

Data: 2013-05-25 07:35:54
Autor: pluton_
Jaworski: Niegospodarność w przemyśle stoczniowym jest olbrzymia
pamiętam, że w momencie, kiedy zostałem odwołany z funkcji prezesa, na
koncie stoczni było ponad 200 mln złotych, a spółka szła w dobrym
kierunku.

To czemu cie fiucie zlamany odwolali ?

Nullification

Data: 2013-05-25 09:04:13
Autor: u2
W dniu 2013-05-25 07:35, pluton_ pisze:
pamiętam, że w momencie, kiedy zostałem odwołany z funkcji prezesa, na
koncie stoczni było ponad 200 mln złotych, a spółka szła w dobrym
kierunku.

To czemu cie fiucie zlamany odwolali ?

nie wiesz czemu ? pewnie poszlo o pieniadze dla waszych kolesi z pelomafii, widac teraz tego efekty, pracownikom nie wyplaca sie pensji, a produkcje sie zwija...-;)

typowe dla waszych mafijnych przejec polskich zakladow pracy.

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-25 19:13:18
Autor: pluton_
Jaworski: Niegospodarność w przemyśle stoczniowym jest olbrzymia

> To czemu cie fiucie zlamany odwolali ?

nie wiesz czemu ? pewnie poszlo o pieniadze dla waszych kolesi z

A moze poszlo o czerwonego wiewiora.

Pytalem, jakie byly oficjalne powody
odwolania, a nie o standardowy pisdzielczy belkot.

Nullification

Data: 2013-05-25 19:11:37
Autor: u2
W dniu 2013-05-25 19:13, pluton_ pisze:
nie wiesz czemu ? pewnie poszlo o pieniadze dla waszych kolesi z

A moze poszlo o czerwonego wiewiora.

no, wasz wiewior robi sie czesto czerwony, nawet zgolil wasy ...-;)