Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jazda automatem

Jazda automatem

Data: 2012-10-19 20:13:20
Autor: mister
Jazda automatem
W dniu 2012-10-19 19:28, Maciek pisze:
2) dzialanie kickdownu jest oczywiste, ale jak np. zmusic auto, ktore
jedzie powoli, zeby bez zwalniania i bez gwaltownych skokow do przodu
zredukowalo przelozenie, np. kiedy wjezdzamy pod ostra gorke? Kickdown
raczej odpada, raczej...

Pacjent to misiek vito CDI.

w Viano 3.0 CDI machniecie dzwignia w lewo zbijalo bieg w dol, wiec w Vito pewnie bedzie podobnie

Data: 2012-10-19 20:16:51
Autor: Maciek
Jazda automatem
Dnia Fri, 19 Oct 2012 20:13:20 +0200, mister napisał(a):

w Viano 3.0 CDI machniecie dzwignia w lewo zbijalo bieg w dol, wiec w Vito pewnie bedzie podobnie

I tak jest. Ale chce wiedziec, czy to samo da sie osiagnac samym
operowaniem gazem.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-19 20:51:20
Autor: scobowski
Jazda automatem
W dniu 2012-10-19 20:16, Maciek pisze:
Dnia Fri, 19 Oct 2012 20:13:20 +0200, mister napisał(a):

w Viano 3.0 CDI machniecie dzwignia w lewo zbijalo bieg w dol, wiec w
Vito pewnie bedzie podobnie

I tak jest. Ale chce wiedziec, czy to samo da sie osiagnac samym
operowaniem gazem.

Ostatniego automata miałem 2 lata temu i był dziesięcioletni, ale a4-ka, (a i nieco nowsze ojcowe mercedesy,) w zależności od obrotów miały +- 3 stopnie reakcji na gaz. Przy jeździe na wysokim biegu (v-VI) delikatne wciśnięcie redukowało o jeden, głębsze o 2-3 przełożenia, kick - potrafił z 5-ki (czy 6-ki w mercu) zrzucić na dwójkę. Wszystko co musisz - to nieco energiczniej ten gaz nacisnąć i zrezygnować z dupowatego suwaczke "economy" (jeśli merce wciąż go mają?)

Jazda automatem

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona