Jazda automatem

Data: 2012-10-22 08:24:01
Autor: Ukaniu
Jazda automatem

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jx66yiq6k18.2ul73hmqpbpt.dlg40tude.net...
1) z tego co pamietam, to przy jezdzie ze stala predkoscia zdjecie nogi z
gazu i ponowne przycisniecie powinno spowodowac zmiane biegu na wyzszy -
niestety nie powoduje (ale przez te lata moglo mi sie cos pochrzanic)

Jakby tak było to skrzynia by zmieniała biegi w kółko.
Redukcja biegu występuje przy mocniejszym wciśnięciu gazu.

2) dzialanie kickdownu jest oczywiste, ale jak np. zmusic auto, ktore
jedzie powoli, zeby bez zwalniania i bez gwaltownych skokow do przodu
zredukowalo przelozenie, np. kiedy wjezdzamy pod ostra gorke? Kickdown
raczej odpada, raczej...

Wciskasz gaz aby jechać tak szybko jak chesz, ja będzie góra to mocniej, jak skrzynia uzna, że trzeba zredukować to zredukuje.

Jak czcesz aby wcześniej wszedł na bieg wyższy to chwilowo odpuszczasz  gaz. Jak czaisz się i chesz wyprzedzić a bieg jest wysoki to czasem warto włączyć ręcznie wajchą niższy bieg. To oszczędzi czasu na redukcję i rozkręcanie silnika.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Jazda automatem