Jazda bez OC ....

Data: 2009-08-16 13:24:36
Autor: MH
Jazda bez OC ....
Witajcie !!! WeĽcie mi powiedzcie jak to jest z tym OC.  Cosik mi się o uszy
obiło , że nie ma podstaw prawnych do karania zahebistymi mandatami za niemanie OC.
A ponadto milicja nie może zatrzymać mojej fury i papierów. Prawda ci to , czy
łgarstwo nikczemne ??

MH

Data: 2009-08-16 04:28:15
Autor: Tzva Adonai
Jazda bez OC ....
On 16 Sie, 13:24, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

A ponadto milicja nie może zatrzymać mojej fury i papierów.

Milicja na pewno cię nie zatrzyma, chyba że wybierasz się na Białoru¶
do naszych braci-Słowian...

Data: 2009-08-16 13:33:08
Autor: MH
Jazda bez OC ....
On 16 Sie, 13:24, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

> A ponadto milicja nie może zatrzymać mojej fury i papierów.

Milicja na pewno cię nie zatrzyma, chyba że wybierasz się na Białoru¶
do naszych braci-Słowian...

Nie rub sem jaj..  Chodzi mi o naszom milicjem ...

MH

Data: 2009-08-16 13:33:14
Autor: bolek
Jazda bez OC ....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:7479b427-8db7-4ac5-84da-b375c0a8424cs15g2000yqs.googlegroups.com...
On 16 Sie, 13:24, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

A ponadto milicja nie może zatrzymać mojej fury i papierów.

Milicja na pewno cię nie zatrzyma, chyba że wybierasz się na Białoru¶
do naszych braci-Słowian...

-- -- -- -- -

Spada ci poziom wypowiedzi.

Data: 2009-08-16 04:36:47
Autor: Marek
Jazda bez OC ....
[...]

Jak bedzie chciala, to zatrzyma.

Mnie kiedys zatrzymali, kiedy nie mialem ubezpieczenia przy sobie.
Wzieli auto na policyjny parking i czesc.

Po paru godzinach przywiozlem ubezpieczenie, ale dalej mi nie chcieli
auta oddac, bo bylo na zone zarejestrowane, a zona - aczkolwiek przy
tym byla - to nie miala ze soba dowodu osobistego.
Poprosilem, zeby zastosowali swoje policyjne metody do ostalania
tozsamosci osob, ale i to nie poskutkowalo.
Wtedy zapytalem, czy tu jest krecony kolejny odcinek "13 Posterunku" ?
To ich troche rozbawilo, ale sie za to zacieli i nie chcieli dalej
gadac.

Wtedy przyszla mi do glowy ostatnia mozliwosc - radze to sobie
zapamietac, bo czesto ratuje sytuacje: zarzadalem  przyslugujacego mi
wydana decyzji na pismie, z jej prawnym uzasadnieniem.

Popatrzyli po sobie - zauwazylem, ze chyba zaden z nich nie wierzyl,
ze bylby w stanie pare zdan sklecic...i.....auto mi wydali !!!

E-zop

Data: 2009-08-16 14:01:22
Autor: jadrys
Jazda bez OC ....
MH pisze:
[...]

Za brak OC grozi mandat wysoko¶ci ponad 3000 zł. Natomiast za jazdę bez "prawka", do 500 zł. Nie wiem jak w tym pierwszym przypadku, ale w drugim nie maj± prawa zatrzymać pojazdu..

Jazda bez OC ....