Jazda bez dokumentów - jak to wygląda w praktyce

Data: 2013-04-04 12:31:39
Autor: frank drebin
Jazda bez dokumentów - jak to wygląda w praktyce
Użytkownik "Marcin Kiciński" <mmkicinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:e59dabb9-ad9e-4708-a20e-374248a3ac48googlegroups.com...
Takie szybkie pytanie: jak w praktyce wygląda
postępowanie w przypadku zatrzymania kierowcy
do kontroli, gdy nie ma on przy sobie żadnych
dokumentów?
Pytam, bo właśnie dzisiaj wyszedłem z domu bez
portfela i dokumentów, i tak też będę musiał
jeszcze trochę pojeździć. Wprawdzie ostatnią
kontrolę miałem jakieś 5 lat temu, ale znając
życie, dzisiaj mnie pewnie złapią ;)
Pozdrawiam
MK

*kilka lat temu* miałem taką sytuację i dostałem 3 x 50zł za brak każdego dokumentu (prawko, OC i dowód rejestr.) a samochód miał być odholowany na parking (chyba policyjny). Ale miły policjant dał mi 15 minut, żeby ktoś mi dowiózł te dokumenty.
W sumie 3 x 50zł a brak zapiętych pasów za które zostałem zatrzymany został mi odpuszczony :)

Jazda bez dokumentów - jak to wygląda w praktyce