"Jazda bez gadania" - nikt nie zauwazyl? ;)

Data: 2009-10-31 00:27:35
Autor: Feromon
"Jazda bez gadania" - nikt nie zauwazyl? ;)

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0910302004350.144quad...
 Dziwne.
 W 1PR od rana usiłują "uświadomić", zresztą z róznym skutkiem (bo
wypowiadali się również przeciwnicy używania telefonu *w ogóle*,
również "głośnomówiącego").
 Co mnie intryguje, to że nikt nie skomentował (tu) komentarza
(nie teraz - chyba jeszcze przed południem) nt. CB-radia.
 A o ile mi się dobrze wydaje, uwagą o "rozważanym zakazie" rzucił
ktoś z policji (nie uważałem kiedy zaczął mówić, dopiero jak wspomniał
o tym CB to mnie pobudziło).

BTW: jak o mnie chodzi, to oprócz szeregu komentarzy padła również
czyjaś istotna uwaga - a co z "resztą czynności rozpraszających"?
 IMO - uwaga słuszna (od palenia zaczynając na wiezieniu dzieci
kończąc), znaczy nie jest uzasadnione skupienie się na *jednym*
czynniku rozpraszającym aż w takim stopniu.

Do disiaj szlag mnie trafia, jak zapłaciłem 200 zł za gadanie przez komórkę w
niedzielne przedpołudnie, w służbowej sprawie awaryjnej, jadąc SAMOTNIE
(prawie) bo w towarzystwie radiowozu po pustej ulicy dwupasmowej...

To pewnie taki PODATEK DROGOWY....

Feromon

PS. A jak jadę z nikim nie rozmawiając a martwię się brakiem pieniędzy
do końca miesiąca to jestem niby bardziej BEZPIECZNOGENNY?

Data: 2009-10-31 00:35:19
Autor: złoty
Feromon pisze:

[...]

...nie płacz bo ci się tusz na rzęsach rozmaże. Surowe prawo lecz ...prawo. Nie wiedziałeś?

pzdr
A.

Data: 2009-11-02 12:15:59
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 31 Oct 2009, złoty wrote:

Feromon pisze:

PS. A jak jadę z nikim nie rozmawiając a martwię się brakiem pieniędzy
do końca miesiąca to jestem niby bardziej BEZPIECZNOGENNY?

  No toć ten element właśnie wytykam palcem.
  W pełni zgoda :)
  Nie tylko w tym kontekście.
  Jak kierowca spowoduje wypadek z 0,25% to pijak.
  Dobra, przyjmujemy. Przestępca, przez indukcję implikuje się że
morderca i tak dalej.
  A co, jak spowoduje wypadek bo był niewyspany?

..nie płacz bo ci się tusz na rzęsach rozmaże. Surowe prawo lecz ..prawo. Nie wiedziałeś?

  Ale my nie o płaczu, a o tym prawie ;)

pzdr, Gotfryd

"Jazda bez gadania" - nikt nie zauwazyl? ;)