Jazda "bez trzymanki"

Data: 2016-06-26 08:36:19
Autor: Jacek Maciejewski
Jazda "bez trzymanki"
Dnia Sat, 25 Jun 2016 21:48:50 +0200, Tomasz napisał(a):

Mam rower, który się bardzo źle prowadzi.

Z widelcem nie kombinuj, lepiej kupić nowy. A za większość "trudnego
prowadzenia" odpowiada krzywość ramy która powoduje różny skos kół i ich
boczne przesunięcia (rower jedzie dwoma śladami). --
Jacek
"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a
jej owoc jest gorzki" - Frank Herbert

Data: 2016-06-26 17:55:05
Autor: Tomasz
Jazda "bez trzymanki"

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał

--
Ten mój rower to kupiłem używany i być może że poprzedni właściciel właśnie
założył jakiś widelec akurat nie pasujący do tej ramy.

To o czym piszę jest najważniejszym parametrem konstrukcji roweru,
artykuł w załączeniu.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_and_motorcycle_geometry#Trail

Czy zna ktoś może podobne opracowanie po polsku?

--
Tomasz

Jazda "bez trzymanki"