"Jazd bez trzymanki na samo dno".

Data: 2015-12-21 14:46:18
Autor: stevep
"Jazd bez trzymanki na samo dno".
# Pawe Kukiz wielokrotnie mwi rzeczy, ktre wzbudzay wiele  kontrowersji. Ostatnio jednak polityk napisa na Facebooku co, co  oburzyo wszystkich. Filip Chajzer nazwa t wypowied "jazd bez  trzymanki na samo dno".

Chodzi o post, ktry Pawe Kukiz skierowa do obrocw demokracji. Polityk  zadedykowa im utwr zatytuowany "Jak ja was ku***y nienawidz!". Zdaniem  Filipa Chajzera to niedopuszczalne, aby polityk w taki sposb zwraca si  do obywateli:

Ej serio... ? "Jak ja was kurwy nienawidz" pisze pose do obywateli  kraju, ktrym razem z Prawem i Sprawiedliwoci wsprzdzi.... Zreszt  niewane, e pose i z kim jest zblatowany. Pisze Polak do Polakw.  Czowiek do drugiego czowieka. Publicznie... Nie mieci mi si to w  gowie. Czy wyborcy tego Pana faktycznie chcieli, eby polityczny idol  nazywa ich; rodzin, ssiadw czy kolegw z pracy... ku__ami? Gdzie jest  granica? Jeszcze przed nami, czy to ju jazda bez trzymanki na samo dno? #
Ze strony:
http://skroc.pl/73d9a

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-21 17:01:15
Autor: Klin....................................................
"Jazdą bez trzymanki na samo dno".
W dniu 2015-12-21 o 14:46, stevep pisze:

Chodzi o post, który Paweł Kukiz skierował do obrońców demokracji. Polityk zadedykował im utwór zatytułowany "Jak ja was ku***y nienawidzę!". Zdaniem Filipa Chajzera to niedopuszczalne, aby polityk w taki sposób zwracał się do obywateli:

Ej serio... ? "Jak ja was kurwy nienawidzę" pisze poseł do obywateli kraju, którym razem z Prawem i Sprawiedliwością współrządzi... Zresztą nieważne, że poseł i z kim jest zblatowany. Pisze Polak do Polaków. Człowiek do drugiego człowieka. Publicznie... Nie mieści mi się to w głowie. Czy wyborcy tego Pana faktycznie chcieli, żeby polityczny idol nazywał ich; rodzinę, sąsiadów czy kolegów z pracy... ku__ami? Gdzie jest granica? Jeszcze przed nami, czy to już jazda bez trzymanki na samo dno? #
Ze strony:

       Utwór powstał w 2004 r. czemu dopiero teraz te protesty?
       Wtedy nawet takie jak ty kurwy mu klaskały.
http://www.dailymotion.com/video/x640m8_virus-sld-pawel-kukiz_music

Data: 2015-12-21 17:19:29
Autor: Marek Czaplicki
Klin.................................................... pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 17:01:

[...]

Chodzi nie o to kiedy powstał, bo wtedy pan Kukiz był szeregowym artystą i miał prawo do swobody wypowiedzi, ale o to że teraz zasiadając w sejmie "zadedykował" utwór ludziom o innych trochę poglądach.

Data: 2015-12-21 08:41:13
Autor: donek999bronek
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Chodzi nie o to kiedy powstał, bo wtedy pan Kukiz był szeregowym artystą i miał prawo do swobody wypowiedzi, ale o to że teraz zasiadając w sejmie "zadedykował" utwór ludziom o innych trochę poglądach..

Wszystko oki, do pewnego momentu.

Polska oligarchia jako głowa, reszta plebs.
USA z dolarem, reszta ma się podporzadkować.

Gojcom w PL i chińczykom taki pomysł nie podoba się.

p.Soros promuje nowy porządek swiata, gdzie głównym guru
sa stany zjednoczone, reszta państw rozlicza sie z innymi
w dolarach. Rosja i chiny to są duże państwa, maja gdzieś
srulowe pomysły i wizje.

Tak samo polacy nie godzą się na KODowa srulowokomuszą
elitke.

p.Soros wszystko ci wyjaśni:
https://youtu.be/jFjMqujinXk

A. Putin odpowie:
 Budowniczowie New World Order zawiedli, budując zamek z piasku. To czy nowy porządek światowy w jakiejkolwiek formie ma być budowany czy nie, nie zależy od decyzji Rosji. Ale żadna decyzja w tych sprawach nie może zapaść bez Rosji.
https://marucha.wordpress.com/2014/11/14/putin-zabawa-skonczona-odlozcie-zabawki/

Ładne słówka nawija p.Soros, jak i KOD,
ale za tym wszystkim jest interes:

Kiedy Rosjanie obudzili się kilka lat później  i pozbyli się G.  Sorosa i ludzi J. Sachsa,  z ich kraju wyciekło już ponad 500 miliardów dolarów gotówki, która została „wyprana”  głównie w bankach Nowego Yorku.
https://isis117528.wordpress.com/transformacja-ustrojowa-w-polsce-sachs-soros-balcerowicz/

Ówczesny wicepremier i minister finansów rządu Ma¬zowieckiego, L. Balcerowicz, spowodował osiemnastomiesięczne (!) zamrożenie kursu dolara, przy równoczesnym, sięgającym 90% rocznie (!!), bankowym oprocentowaniu kapitału złotówko¬wego, co pozwoliło niebieskim ptakom całego globu przywieźć nad Wisłę wagony dolarów, a kilkanaście miesięcy później wy¬wieźć znad Wisły dwa i pół raza tyle (prawie 250%!!!). Za ten wymarzony „numer" cwaniacy Wschodu i Zachodu winni soli¬darnie wznieść panu Balcerowiczowi pomnik o wysokości Wieży Eiffla, i to ze szczerego złota, którego ciężar byłby lichym ułamkiem ich „doli". Historia ekonomii zna niewiele finansowych „ przekrętów ", które miały skalę porównywalną. Ten sam gwiaz¬dor różowego „Salonu" trzęsie do dzisiaj polską gospodarką, co czyni ją permanentnym dłużnikiem, bez końca spłacającym długi boleśniejsze każdego roku. Za to kochają go wszyscy finansowi spekulanci tej Ziemi.
taforma.karuart.w.interiowo.pl/salon/rzeczp.klamcow-salon.doc

Data: 2015-12-21 17:44:04
Autor: Marek Czaplicki
donek999bronek@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 17:41:

[...]

O tym też śpiewał pan Kukiz?

Data: 2015-12-21 18:11:18
Autor: Klin....................................................
W dniu 2015-12-21 o 17:19, Marek Czaplicki pisze:
Klin pisze:

[...]

     A Tobie chodzi o to, że to naszych biją, gdyby utwór był zadedykowany
    PiSowi nie miałbyś nic przeciw - jak sądzę - czy może się mylę?

Data: 2015-12-21 18:18:06
Autor: Marek Czaplicki
Klin.................................................... pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 18:11:
     A Tobie chodzi o to, że to naszych biją, gdyby utwór był zadedykowany
    PiSowi nie miałbyś nic przeciw - jak sądzę - czy może się mylę?

Utwór był teraz zadedykowany temu komu był. Ja nie wypowiadam się na temat czy pan Kukiz słusznie czy nie prawi, ale kiedy to zrobił. Jak śpiewał to jako artysta to mówiłem, że miał do tego prawo. Jak teraz jako poseł na Sejm dedykuje to zapytam. Jako poseł ma prawo do tego?

Data: 2015-12-21 09:36:22
Autor: donek999bronek
"Jazd bez trzymanki na samo dno".
uytkownik Marek Czaplicki napisa:
Jako pose ma prawo do tego?

Ose duo moe:)

Np. nie skada owiadcze majatkowych:)

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/posel-kobylinski-zrezygnowal-z-czlonkostwa-w-klubie-kukiz-15/jq2bdw

Data: 2015-12-21 18:46:56
Autor: Marek Czaplicki
donek999bronek@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 18:36:

użytkownik Marek Czaplicki napisał:
Jako poseł ma prawo do tego?

Oseł dużo może:)

Np. nie składać oświadczeń majatkowych:)

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/posel-kobylinski-zrezygnowal-z-czlonkostwa-w-klubie-kukiz-15/jq2bdw

No pacz pan to tego też piosenka i dedykacja dotyczyła? :-)

Data: 2015-12-21 11:12:25
Autor: donek999bronek
"Jazd bez trzymanki na samo dno".
uytkownik Marek Czaplicki napisa:

> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/posel-kobylinski-zrezygnowal-z-czlonkostwa-w-klubie-kukiz-15/jq2bdw

No pacz pan to tego te piosenka i dedykacja dotyczya? :-)

Ju Pan nie czaruj, nie rnij gupa, dobrze wiemy
o kretach tak w SO jak i u Kukiza, a pewnikiem wszedzie,
oczywicie liderami s PO i N.

Data: 2015-12-21 18:33:10
Autor: Klin....................................................
W dniu 2015-12-21 o 18:18, Marek Czaplicki pisze:
Klin pisze:
[...]
             Więc zapytam czy Palikot jako poseł miał prawo do odstrzelenia Kaczyńskiego?
     Taka jak widzisz niestety u nas kultura polityków. Jedni drugich nakręcają i wkręcają.

Data: 2015-12-21 18:39:28
Autor: Marek Czaplicki

Klin pisze:
[...]

Sam sobie odpowiedziałeś. Taka kultura. :-)

Data: 2015-12-21 18:28:42
Autor: A. Filip
"Jazdą bez trzymanki na samo dno". [Kukizowska "barwna krytyka" (szerokiej) postkomuny NIE PRZEJDZIE!]
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
# Paweł Kukiz wielokrotnie mówił rzeczy, które wzbudzały wiele
kontrowersji. Ostatnio jednak polityk napisał na Facebooku coś, co
oburzyło wszystkich. Filip Chajzer nazwał tę wypowiedź "jazdą bez
trzymanki na samo dno".

[...]

W swojej "doprecyzowującej wypowiedzi" Kukiz pisze których konkretnie
(niezbyt wielu) obywateli miał na myśli.  Twierdzisz że się "wykręca"?
To do kurwy nędzy walnij link na jego pełną oryginalną wypowiedź.
Bo ja kurwa nienawidzę ciuli grających w medialny głuchy telefon.
Kukiza mogę łatwo opierdolić za to co on sam powiedział ale nie za to co
inni mówią/opisują że powiedział.

http://rozrywka.dziennik.pl/plotki/artykuly/508745,filip-chajzer-oburzony-wpisem-pawla-kukiza-na-temat-manifestantow-kod.html

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Gadać z nim - to jak plewy młócić.  (Przysłowie polskie)

"Jazd bez trzymanki na samo dno".