Jazda lewym pasem

Data: 2011-05-15 09:59:07
Autor: Lew2
Jazda lewym pasem
Sytacja z 11 maja 2011, godz. 7:25. Łącznica autostradowa przy
zjeździe z A4 na S7 jadąc od strony Węzła Wielickiego. Łącznica ma na
całej długości dwa pasy w jednym kierunku i ograniczenie 70 km/h. Jadę
prawym pasem z prędkością 85 km/h. Lewym pasem wyprzedza mnie jakiś
samochód, ale nie zwracam na niego uwagi do momentu gdy nie słyszę
klasksonu. Spoglądam na lewy pas. Wyprzedza mnie brązowy VAN (wygląda
na amerykański chyba Dodge) z rejestracją KWI..., za nim na ogonie
siedzi mu białe BMW z rejestracją KR..... i trąbi. Oba pojazdy jadą
około 100 km/h. Łącznica kończy się i rozpoczyna się kikut 3 pasmowej
drogi ekspresowej S7 do węzła Rybitwy.
1) BWM energicznie wyprzedza VANa z prawej strony i wyhamowuje dosyć
mocno przed nim, ale nie za mocno, gdyż VAN wyhamowuje bez stłuczki.
2) BMW zwalnia do jakichś 40 km/h, więc VAN musi zrobić to samo.
3) VAN zmienia pas na środkowy i zaczyna się rozpędzać.
4) BMW wyprzedza VANa i ustawia się na środkowym pasie przed VANem, a
następnie ostro wyhamowuje i zwalnia.

Data: 2011-05-15 19:10:14
Autor: Mirek P.
Jazda lewym pasem
W dniu 2011-05-15 18:59, Lew2 pisze:
[...]

Mi tak kiedyś zrobił palant jak ten z BMW. Na szczęście jechałem firmowym LT, a na prawym jechał kumpel drugim autem którego wyprzedzałem.
Ładnie mu przerobiłem Accorda na Civica.
Zdziwił się bardzo, po przyjeździe Policji że to jego wina. No ale ja miałem to szczęście że w drugim aucie jechał świadek i potwierdził, że wyprzedził, zajechał drogę i zahamował. Z drugiej strony, specjalnie za mocno nie hamowałem:D

Data: 2011-05-15 21:14:14
Autor: Obserwator
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Mirek P." <miroo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iqp1dm$aht$1opal.icpnet.pl...
[...]

Autem słuzbowym nie hamowalem i miałem swiadka.
Ladnie mu przerobilem.
Wypowiedz frajera nie kierowcy.

--
Observer

Data: 2011-05-15 21:45:46
Autor: megrims
Jazda lewym pasem

psychol?

Data: 2011-05-16 09:10:08
Autor: Arek
Jazda lewym pasem
[...]

A dlaczego? Bardzo dobrze zrobił, może nauczyciel się czegoś nauczył.

A.

Data: 2011-05-16 18:49:08
Autor: Excite
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Obserwator" <Observer@gdzies.w.pl> napisał
Autem słuzbowym nie hamowalem i miałem swiadka.
Ladnie mu przerobilem.
Wypowiedz frajera nie kierowcy.

Pitolisz głupoty, dobrze zrobił. Chwasty trzeba wyrywać.

Data: 2011-05-15 21:34:43
Autor: to
Jazda lewym pasem
begin Mirek P.
No ale ja miałem to
szczęście że w drugim aucie jechał świadek i potwierdził, że wyprzedził,
zajechał drogę i zahamował. Z drugiej strony, specjalnie za mocno nie
hamowałem:D

Nie wiem czy się chwalisz, jeśli dobrze Cię rozumiem i świadomie nie uniknąłeś wypadku chociaż mogłeś ("specjalnie za mocno nie hamowałeś") to najprawdopodobniej popełniłeś przestępstwo. --

Data: 2011-05-15 23:38:57
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4dd046f3$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I kolega też poświadczając nieprawdę.

Data: 2011-05-16 09:12:33
Autor: Arek
Jazda lewym pasem
W dniu 2011-05-15 23:38, Cavallino pisze:
[...]

A skąd kolega miał wiedzieć z jaką siłą hamował?

A swoją drogą tu akurat dobrze zrobił, tępienie "nauczycieli" na drogach to bardzo zbożny cel.

A.

Data: 2011-05-16 09:15:59
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:

A swoją drogą tu akurat dobrze zrobił

Bardzo źle, do tego popełnił przestępstwo.

, tępienie "nauczycieli" na drogach to bardzo zbożny cel.

Tępienie lewopasowców to znacznie bardziej zbożny.

Oczywiście dopuszczanie do kolizji (czyli stawanie na hamulcu) to źle wykonana nauka, trzeba po prostu odpuszczać powoli gaz.

Data: 2011-05-16 09:59:28
Autor: Arek
Jazda lewym pasem
W dniu 2011-05-16 09:15, Cavallino pisze:
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:

A swoją drogą tu akurat dobrze zrobił

Bardzo źle, do tego popełnił przestępstwo.

Jeden ostro hamuje bez powodu, drugi trochę mniej. Policja oceniła, że przestępstwo popełnił jednak te pierwszy.

, tępienie "nauczycieli" na drogach to bardzo zbożny cel.

Tępienie lewopasowców to znacznie bardziej zbożny.

Ale w tym przypadku piszemy o gościu który wyprzedzał. Jest jakiś zakaz wyprzedzania? Albo przepis, że tylko goście w samochodzie X i Y mogą wyprzedzać ewentualnie mają pierwszeństwo w wyprzedzaniu?

Oczywiście dopuszczanie do kolizji (czyli stawanie na hamulcu) to źle
wykonana nauka, trzeba po prostu odpuszczać powoli gaz.

Drogowi "nauczyciele" to zakały i tyle. Jedyna forma "nauki" która mi wydaje się zasadna, to zwalnianie do obowiązujących ograniczeń, gdy ktoś siada na zderzak.

A.

Data: 2011-05-16 10:16:45
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:iqqlh1$ft1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ano, jeden debil wart drugiego.

Policja oceniła, że przestępstwo popełnił jednak te pierwszy.

Widać nie wykryli niechęci do hamowania u drugiego debila.

, tępienie "nauczycieli" na drogach to bardzo zbożny cel.

Tępienie lewopasowców to znacznie bardziej zbożny.

Ale w tym przypadku piszemy o gościu który wyprzedzał.

Tak?
No to musiałem niedoczytać.

Oczywiście dopuszczanie do kolizji (czyli stawanie na hamulcu) to źle
wykonana nauka, trzeba po prostu odpuszczać powoli gaz.

Drogowi "nauczyciele" to zakały i tyle.

Zakały to drogowi blokerzy lewego pasa.
KaĹźdy bat na nich jest dobry.

Data: 2011-05-16 14:08:11
Autor: Arek
Jazda lewym pasem
W dniu 2011-05-16 10:16, Cavallino pisze:

A swoją drogą tu akurat dobrze zrobił
Bardzo źle, do tego popełnił przestępstwo.
Jeden ostro hamuje bez powodu, drugi trochę mniej.
Ano, jeden debil wart drugiego.

Ciężko się z tym nie zgodzić.

Policja oceniła, że przestępstwo popełnił jednak te pierwszy.
Widać nie wykryli niechęci do hamowania u drugiego debila.

Karalne są czyny a nie chęci, tudzież brak chęci. Pierwszy ostro zahamował i to jest fakt. Wszystko co się potem zdarzyło było konsekwencją niepotrzebnego hamowania.

[...]

Ale w granicach rozsądku. Czy blokerem lewego pasa jest ten co jedzie np. 80 w terenie zabudowanym, gdy na prawym w zasadzie nie ma wolnego miejsca?

A.

Data: 2011-05-16 14:13:36
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
[...]

Mylisz się - w prawie drogowym również zaniechania są karalne.

Pierwszy ostro zahamował i to jest fakt. Wszystko co się potem zdarzyło było konsekwencją niepotrzebnego hamowania.

Co nie zmienia faktu, że ten który celowo (bo nie hamując) przywalił w poprzednika popełnił przestępstwo.

[...]

Raczej nie za fakt wyprzedzania był szkolony, tylko albo za sposób, albo za to co się zdarzyło w innym momencie.

[...]

Ale w granicach rozsądku.

Oczywiście.

Czy blokerem lewego pasa jest ten co jedzie np. 80 w terenie zabudowanym, gdy na prawym w zasadzie nie ma wolnego miejsca?

Jeśli nikogo nie wyprzedza, albo wręcz jedzie wolniej, to oczywiście że tak.

Data: 2011-05-17 13:19:07
Autor: Arek
Jazda lewym pasem
W dniu 2011-05-16 14:13, Cavallino pisze:

[...]

Byłeś na miejscu i wiesz, że tak było? Tradycyjnie dyskutujesz z własnymi wyobrażeniami.

[...]

A to na potwierdzenie tej baby o której pisałeś w innym wątku:) Możliwe, że przeczytałeś co napisałeś, ale na 100% tego na co odpisujesz już nie. Więc znowu dyskutujesz sam ze sobą.

Pozdrawiam,
A.

Data: 2011-05-17 13:35:46
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:

Raczej nie za fakt wyprzedzania był szkolony, tylko albo za sposób, albo
za to co się zdarzyło w innym momencie.

Byłeś na miejscu i wiesz, że tak było?

Nie.
Ale w przeciwieństwie do Ciebie potrafię się domyślać.

I wiem co znaczy słowo "raczej", co pozwala mi nie zadawać głupkowatych pytań.

[...]

Nie - to opis sytuacji pozwalającej na jednoznaczne ustosunkowanie się.
Do takiej w której ktoś podał za mało danych nie mam zamiaru się odnosić.
Pozostawiam to tępakom nie ogarniających całościowo otaczającego ich świata, pewnie z braku odpowiedniej mocy komputera.

Data: 2011-05-17 14:03:12
Autor: Arek
Jazda lewym pasem
W dniu 2011-05-17 13:35, Cavallino pisze:
[...]

W przeciwieństwie do mnie nie potrafisz trzymać się tematu, tylko tworzysz własną rzeczywistość.

I wiem co znaczy słowo "raczej", co pozwala mi nie zadawać głupkowatych
pytań.

Pozwala "raczej" tworzyć własne bzdurne wyobrażenie o sytuacji w której się nie uczestniczyło.

[...]

Podane było miejsce, sytuacja na drodze, ograniczenie prędkości oraz prędkość.

Więc albo masz problem z czytaniem albo problem z odpowiedzią. Dlatego postanowiłeś zastosować typową dla Ciebie zagrywkę, czyli odpowiedziałeś na coś innego. Modyfikacja cytowanego postu to już tylko formalność.

A.

Data: 2011-05-17 14:15:26
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:iqto61$p8i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przykro mi, że wyobrażenie sobie danej sytuacji Cię przerasta.
Ale już żeby mieć pretensje do kogoś, że potrafi coś co Cię przerasta - to jest żałosne.
Szkoda czasu na żałosnych ludzi.
EOD

Data: 2011-05-17 15:06:23
Autor: Arek
Jazda lewym pasem
W dniu 2011-05-17 14:15, Cavallino pisze:

[...]

Skłonności do uciekania w własny świat fantazji jest swego rodzaju schorzeniem. Lekarze twierdzą, że ma to związek z jakimiś problemami z dzieciństwa. Może warto udać się do jakiegoś specjalisty? Bo w końcu skończą Ci się żałośni ludzie których można plonkować.

A.

Data: 2011-05-16 11:12:20
Autor: Artur\(m\)
Jazda lewym pasem

[...]

Trzeba mieć kamerę:)

Data: 2011-05-15 19:12:04
Autor: P.B.
Jazda lewym pasem
Dnia Sun, 15 May 2011 09:59:07 -0700 (PDT), Lew2 napisał(a):

[...]

Klasyczny przypadek, gdy na drodze spotka się głupi i głupszy: jeden jedzie
przez całą Polskę lewym pasem, a drugi zamiast go wyprzedzić gdy będzie
wolny prawy pas i sobie pojechać, to trąbi, zajeżdża drogę i robi całe
stado innych głupot.
Jeden i drugi łamie przepisy, a obaj uważają się za mistrzów kierownicy i
samozwańczych ORMOwców mających urojone prawo do uczenia innych. Powinni to
zakończyć walką na pięści by osiągnąć dno żenady.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-05-15 19:28:49
Autor: Endriu
Jazda lewym pasem
by osiągnąć dno żenady.

:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 20:45:02
Autor: TM
Jazda lewym pasem

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:iqp2gr$q6g$1usenet.news.interia.pl...
by osiągnąć dno żenady.

:).

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

No i wielki wrzask jak jeden z "polityków" twierdzi, że Polska to dziki kraj. Gorzej, że to samo mówi większość kierowców z Zachodu. Do posiadania samochodu trzeba dojrzeć. Niektórzy nigdy nie powinni mieć prawa jazdy tylko co najwyżej kartę rowerową. Nawet autostrady nie nauczą buraka kultury jazdy.

Data: 2011-05-15 20:40:48
Autor: Krzysiek Kielczewski
Jazda lewym pasem
On 2011-05-15, P.B. <pbernat@wp.pl> wrote:

[...]

VAN wyprzedzał, miał prawo być na lewym pasie.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/

Data: 2011-05-15 21:04:57
Autor: Endriu
Jazda lewym pasem
VAN wyprzedzał, miał prawo być na lewym pasie.

Kolesie z BMW to z reguły popierdolone karki ....
Do tego samochodu często lgną idioci którzy mają  problemy z samym sobą .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 21:11:36
Autor: Endriu
Jazda lewym pasem
Kolesie z BMW to z reguły popierdolone karki ....
Do tego samochodu często lgną idioci którzy mają  problemy z samym sobą ....

Napakuje się taki pusty łeb anaboli, nażre odżywek to go później energia go rozpiera i z każdym by się chciał napierdalać ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-15 21:25:29
Autor: P.B.
Jazda lewym pasem

On 2011-05-15, P.B. <pbernat@wp.pl> wrote:

[...]

A BMW wyprzedziło vana prawym pasem - czyli van po zakończeniu wyprzedzania
dalej sobie jedzie tym lewym. Z opisu wynika, że obaj kierowcy są siebie
warci.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-05-16 10:39:45
Autor: Krzysiek Kielczewski
Jazda lewym pasem
On 2011-05-15, P.B. <pbernat@wp.pl> wrote:

[...]

Ale koleś w BMW wcześniej zaczął szaleć. Jak jedziesz płynnie, bez
zbędnego szarpania to mógł go wyprzedzić z prawej gdy ten miał zamiar
zjechać z lewego. (z drugiej strony akcji nie widziałem, więc możliwe że
się przykleił do lewego krawężnika)

Data: 2011-05-15 22:17:22
Autor: cbnet
Jazda lewym pasem
Wg powtarzających się opinii obcokrajowców, zachowania wielu
kierowców na drogach w Polsce należą do najbardziej patologicznych
i niebezpiecznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

I obawiam się, że chyba nie trzeba przekonywać do prawdziwości
tej opinii nikogo kto jeździ po polskich drogach.

--
CB

Data: 2011-05-16 07:58:32
Autor: Grzegorz
Jazda lewym pasem
Hello cbnet !:
Wg powtarzających się opinii obcokrajowców, zachowania wielu
kierowców na drogach w Polsce należą do najbardziej patologicznych
i niebezpiecznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Oj przyznam Ci rację ... niestety. Takie sobiepaństwo - jeden jedzie *sobie* lewym bo mu się tak podoba. Inny chce wyprzedzić, ale palant jedzie dalej lewym. No to chcąc go nauczyć zajeżdża ... Cóż, może kiedyś taki manewr wykonany "z taktem" czegoś kogoś by nauczył, ale dziś agresji na drodze jest za wiele.

I obawiam się, że chyba nie trzeba przekonywać do prawdziwości
tej opinii nikogo kto jeździ po polskich drogach.

Niestety, ale z jednym zastrzeżeniem - tych co myślą i jeszcze poznali kulturę jazdy w państwach trochę na zachód od nas. Aczkolwiek i tam jest gorzej niż naście lat temu, to o nagminnej jeździe środkiem czy lewym pasem raczej nie am mowy - bo policja ściga takie zachowania i karze dość surowo. Mam wrażenie, że w PL już na kursach uczy się sobiepaństwa i nieuprzejmości - jak sławne "wal w osobówkę".

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-05-16 08:38:12
Autor: MichałG
Jazda lewym pasem
W dniu 2011-05-15 22:17, cbnet pisze:
[...]

tej opinii nikogo kto jeĹşdzi po polskich drogach.

podobnie jak pisania i cytowania na newsach....

Michał

Data: 2011-05-16 09:45:28
Autor: Hants
Jazda lewym pasem
"cbnet" <cbnet@nospam.pl> wrote in message news:iqpcgo$vrd$1news.mm.pl...
Wg powtarzających się opinii obcokrajowców, zachowania wielu
kierowców na drogach w Polsce należą do najbardziej patologicznych
i niebezpiecznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Bingo! Choć nie wszystko jeszcze stracone. To się da wyleczyć bardzo radykalnymi sposobami, a zacząłbym od ubezpieczenia przypisanego do kierowcy i zajebistych zwyżek za byle pierdołę.

Ja straciłem 'umiejętność' chamskiej jazdy, po ponad 6 latach jezdzenia po Anglii. W Polsce po prostu boję już jezdzić.

Gdzie Wy dzikusy tak popierdalacie???  ;-)

Data: 2011-05-16 11:50:17
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Nie jeźdż, nikt Cię nie zmusza.
Podobnie jak do śmiecenia na polskich grupach dyskusyjnych.

Gdzie Wy dzikusy tak popierdalacie???  ;-)

PLONK WARNING !!!

Data: 2011-05-16 11:21:56
Autor: Hants
Jazda lewym pasem
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:4dd0f354$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i prawie nie jezdze. Po co się stresować? A co do smiecenia - nie ukrywam, ze językiem polskim władam (pomimo ustawicznej nauki) znacznie lepiej niż angielskim - przeto nadal się będę udzielał. Tobie nic do tego.

Gdzie Wy dzikusy tak popierdalacie???  ;-)

PLONK WARNING !!!

Zrozumiałem i przestraszyłem się.

Data: 2011-05-16 12:54:42
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:iqqts7$thv$1news.onet.pl...
[...]

Nie chodzi o to czy gadasz językiem polskim, tylko o czym gadasz.
Bo nas w kraju Twoje problemy z kompleksem emigranta nie bardzo interesują.

Data: 2011-05-16 12:58:40
Autor: Hants
Jazda lewym pasem
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:4dd102a5$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A szkoda. Czasem kubełek zimnej wody na otrzezwienie (zwłaszcza Tobie) by sie przydal.
Szersze spojrzenie rownież. Np. pomysł z rejestracjami 'na cale zycie' auta - przyszedl z zachodu.

Data: 2011-05-16 13:17:04
Autor: Waldek Godel
Jazda lewym pasem
Dnia Mon, 16 May 2011 12:58:40 +0100, Hants napisał(a):

A szkoda. Czasem kubełek zimnej wody na otrzezwienie (zwłaszcza Tobie) by sie przydal.

Hants, sam otrzeźwiej, komu Ty to mówisz? Najpierw karmisz toppostującego
trolla, później gadasz z człowiekiem który zaplonkował każdego kto mówi o
jeżdżeniu zgodnie z przepisami lub nie pada na kolana przed marką Kia
(czyli jakieś 3/4 internetu). Co ja mówię 3/4, bosz.. jakie faux pas..
On zaplonkował już jakieś 4/3 internetu, bo niektórych już po 3-4 razy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-05-16 14:10:32
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:iqr3hi$l5d$1news.onet.pl...
[...]

A szkoda.

Nie wątpię.
Ale od leczenia kompleksów jest bardziej grupa od psychologii, tam będą bardziej zainteresowani Twoimi wynurzeniami.
Tutaj nimi śmiecisz, podobnie jak nawijkami o angolskich zwyczajach drogowych w wątku o polskich.

Data: 2011-05-17 01:06:36
Autor: cbnet
Jazda lewym pasem
Słyszałem niezłą historyjkę BTW "z pierwszej ręki".

Ale nie będę może lepiej "dolewać już oliwy do ognia"
(jak mawiali starożytni Brytyjczycy). ;)

--
CB

Data: 2011-05-16 08:35:05
Autor: lleeoo
Jazda lewym pasem
[...]

Też miałem podobną sytuację ale w Bielsku, BMW X6 chciało zepchnąć z drogi Matiza bo ten ośmielił się wyprzedzać TIRa lewym pasem. Tylko gość z BMW troszkę się zdziwił jak tirmen zrobił z nim to samo co on z Matizem, czyli zepchnął na barierki i przeszorował bok. Oczywiści jak przyjechała policja zgodnie wszyscy przyznali że tir nie miał szans wyhamować :-) bo jakiś debil w BMW szalał po drodze.

Jazda lewym pasem