Jazda lewym pasem

Data: 2011-05-15 22:17:22
Autor: cbnet
Jazda lewym pasem
Wg powtarzających się opinii obcokrajowców, zachowania wielu
kierowców na drogach w Polsce należą do najbardziej patologicznych
i niebezpiecznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

I obawiam się, że chyba nie trzeba przekonywać do prawdziwości
tej opinii nikogo kto jeździ po polskich drogach.

--
CB

Użytkownik "Lew2" <waldek69@hotmail.com> napisał w wiadomości news:e7d73e41-ada3-409c-8d24-7cae1f51f504w21g2000yqm.googlegroups.com...

Sytacja z 11 maja 2011, godz. 7:25. Łącznica autostradowa przy
zjeździe z A4 na S7 jadąc od strony Węzła Wielickiego. Łącznica ma na
całej długości dwa pasy w jednym kierunku i ograniczenie 70 km/h. Jadę
prawym pasem z prędkością 85 km/h. Lewym pasem wyprzedza mnie jakiś
samochód, ale nie zwracam na niego uwagi do momentu gdy nie słyszę
klasksonu. Spoglądam na lewy pas. Wyprzedza mnie brązowy VAN (wygląda
na amerykański chyba Dodge) z rejestracją KWI..., za nim na ogonie
siedzi mu białe BMW z rejestracją KR..... i trąbi. Oba pojazdy jadą
około 100 km/h. Łącznica kończy się i rozpoczyna się kikut 3 pasmowej
drogi ekspresowej S7 do węzła Rybitwy.
1) BWM energicznie wyprzedza VANa z prawej strony i wyhamowuje dosyć
mocno przed nim, ale nie za mocno, gdyż VAN wyhamowuje bez stłuczki.
2) BMW zwalnia do jakichś 40 km/h, więc VAN musi zrobić to samo.
3) VAN zmienia pas na środkowy i zaczyna się rozpędzać.
4) BMW wyprzedza VANa i ustawia się na środkowym pasie przed VANem, a
następnie ostro wyhamowuje i zwalnia.

Data: 2011-05-16 07:58:32
Autor: Grzegorz
Jazda lewym pasem
Hello cbnet !:
Wg powtarzających się opinii obcokrajowców, zachowania wielu
kierowców na drogach w Polsce należą do najbardziej patologicznych
i niebezpiecznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Oj przyznam Ci rację ... niestety. Takie sobiepaństwo - jeden jedzie *sobie* lewym bo mu się tak podoba. Inny chce wyprzedzić, ale palant jedzie dalej lewym. No to chcąc go nauczyć zajeżdża ... Cóż, może kiedyś taki manewr wykonany "z taktem" czegoś kogoś by nauczył, ale dziś agresji na drodze jest za wiele.

I obawiam się, że chyba nie trzeba przekonywać do prawdziwości
tej opinii nikogo kto jeździ po polskich drogach.

Niestety, ale z jednym zastrzeżeniem - tych co myślą i jeszcze poznali kulturę jazdy w państwach trochę na zachód od nas. Aczkolwiek i tam jest gorzej niż naście lat temu, to o nagminnej jeździe środkiem czy lewym pasem raczej nie am mowy - bo policja ściga takie zachowania i karze dość surowo. Mam wrażenie, że w PL już na kursach uczy się sobiepaństwa i nieuprzejmości - jak sławne "wal w osobówkę".

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-05-16 08:38:12
Autor: MichałG
Jazda lewym pasem
W dniu 2011-05-15 22:17, cbnet pisze:
[...]

tej opinii nikogo kto jeĹşdzi po polskich drogach.

podobnie jak pisania i cytowania na newsach....

Michał

Data: 2011-05-16 09:45:28
Autor: Hants
Jazda lewym pasem
"cbnet" <cbnet@nospam.pl> wrote in message news:iqpcgo$vrd$1news.mm.pl...
Wg powtarzających się opinii obcokrajowców, zachowania wielu
kierowców na drogach w Polsce należą do najbardziej patologicznych
i niebezpiecznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Bingo! Choć nie wszystko jeszcze stracone. To się da wyleczyć bardzo radykalnymi sposobami, a zacząłbym od ubezpieczenia przypisanego do kierowcy i zajebistych zwyżek za byle pierdołę.

Ja straciłem 'umiejętność' chamskiej jazdy, po ponad 6 latach jezdzenia po Anglii. W Polsce po prostu boję już jezdzić.

Gdzie Wy dzikusy tak popierdalacie???  ;-)

Data: 2011-05-16 11:50:17
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Nie jeźdż, nikt Cię nie zmusza.
Podobnie jak do śmiecenia na polskich grupach dyskusyjnych.

Gdzie Wy dzikusy tak popierdalacie???  ;-)

PLONK WARNING !!!

Data: 2011-05-16 11:21:56
Autor: Hants
Jazda lewym pasem
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:4dd0f354$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i prawie nie jezdze. Po co się stresować? A co do smiecenia - nie ukrywam, ze językiem polskim władam (pomimo ustawicznej nauki) znacznie lepiej niż angielskim - przeto nadal się będę udzielał. Tobie nic do tego.

Gdzie Wy dzikusy tak popierdalacie???  ;-)

PLONK WARNING !!!

Zrozumiałem i przestraszyłem się.

Data: 2011-05-16 12:54:42
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:iqqts7$thv$1news.onet.pl...
[...]

Nie chodzi o to czy gadasz językiem polskim, tylko o czym gadasz.
Bo nas w kraju Twoje problemy z kompleksem emigranta nie bardzo interesują.

Data: 2011-05-16 12:58:40
Autor: Hants
Jazda lewym pasem
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:4dd102a5$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A szkoda. Czasem kubełek zimnej wody na otrzezwienie (zwłaszcza Tobie) by sie przydal.
Szersze spojrzenie rownież. Np. pomysł z rejestracjami 'na cale zycie' auta - przyszedl z zachodu.

Data: 2011-05-16 13:17:04
Autor: Waldek Godel
Jazda lewym pasem
Dnia Mon, 16 May 2011 12:58:40 +0100, Hants napisał(a):

A szkoda. Czasem kubełek zimnej wody na otrzezwienie (zwłaszcza Tobie) by sie przydal.

Hants, sam otrzeźwiej, komu Ty to mówisz? Najpierw karmisz toppostującego
trolla, później gadasz z człowiekiem który zaplonkował każdego kto mówi o
jeżdżeniu zgodnie z przepisami lub nie pada na kolana przed marką Kia
(czyli jakieś 3/4 internetu). Co ja mówię 3/4, bosz.. jakie faux pas..
On zaplonkował już jakieś 4/3 internetu, bo niektórych już po 3-4 razy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-05-16 14:10:32
Autor: Cavallino
Jazda lewym pasem
Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:iqr3hi$l5d$1news.onet.pl...
[...]

A szkoda.

Nie wątpię.
Ale od leczenia kompleksów jest bardziej grupa od psychologii, tam będą bardziej zainteresowani Twoimi wynurzeniami.
Tutaj nimi śmiecisz, podobnie jak nawijkami o angolskich zwyczajach drogowych w wątku o polskich.

Data: 2011-05-17 01:06:36
Autor: cbnet
Jazda lewym pasem
Słyszałem niezłą historyjkę BTW "z pierwszej ręki".

Ale nie będę może lepiej "dolewać już oliwy do ognia"
(jak mawiali starożytni Brytyjczycy). ;)

--
CB