Jazda na flaku

Data: 2010-03-23 19:57:20
Autor: posh
Jazda na flaku
Witam,
Ostatnio przejechałem nie¶wiadomie około 3 km na flaku. Wiem, że pewnie zastanawiacie się jak można aż tyle przejechać na flaku... no cóż, można.
Opona z zewn±trz nie jest pocięta, jednak gdy w wulkanizacji zdjęli j± z felgi to od ¶rodka na jednym boku pocięło gumę aż do materiału.
Nie wiem co to oznacza, czy można na takim czym¶ jeĽdzić, czy lepiej j± wymienić.

Dziękuję za porady.

Data: 2010-03-23 20:20:33
Autor: Stefan
Jazda na flaku
posh pisze:
[...]

Sklej kropelka, popraw scotch tape, a do srodka nie pompuj powietrza tylko napchaj szmat i mozesz jezdzic.

A tak serio, to jakiej odpowiedzi sie spodziewasz?

Data: 2010-03-23 20:23:32
Autor: posh
Jazda na flaku
na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej ironii, a nie pytania.

Data: 2010-03-23 20:30:04
Autor: Marcin
Jazda na flaku

Użytkownik "posh" <poshbilly@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hob4fq$6hk$1news.onet.pl...
na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej ironii, a nie pytania.

wymiana opony !!!

Data: 2010-03-23 20:30:05
Autor: 'Tom N'
Jazda na flaku
posh w <news:hob4fq$6hk$1news.onet.pl>:

na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej ironii, a nie pytania.

Wskażesz, w którym miejscu zadałe¶ pytanie?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-23 20:44:21
Autor: posh
Jazda na flaku

Wskażesz, w którym miejscu zadałe¶ pytanie?

No cóż, skoro sam nie wyczułe¶ tematu postu to nie ma sensu abym Ci wskazywał pytanie - cenię porady ludzi inteligentnych.

Data: 2010-03-23 20:56:31
Autor: 'Tom N'
Jazda na flaku
posh w <news:hob5mr$aqf$1news.onet.pl>:

Wskażesz, w którym miejscu zadałe¶ pytanie?

No cóż, skoro sam nie wyczułe¶ tematu postu to nie ma sensu abym Ci wskazywał pytanie - cenię porady ludzi inteligentnych

No cóż, skoro oczekujesz porad w kwestiach tak podstawowych, to raczej nie
jeste¶ zbyt rozgarnięty.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-23 21:34:38
Autor: posh
Jazda na flaku

[...]

Widzę zabolało kolegę... no cóż - prawda zawsze boli :)

Data: 2010-03-23 21:59:59
Autor: 'Tom N'
Jazda na flaku
posh w <news:hob8l6$kjn$1news.onet.pl>:

[...]

Prawda cię boli? Zamiast pytać na usenecie o porady idĽ do lekarza
pierwszego kontaktu, może da skierowanie do okulisty, albo innego
specjalisty

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-23 23:43:43
Autor: posh
Jazda na flaku

Prawda cię boli? Zamiast pytać na usenecie o porady idĽ do lekarza
pierwszego kontaktu, może da skierowanie do okulisty, albo innego
specjalisty

Tomeczku, zamiast ci±gle powtarzać po mnie pokazałby¶, że sam potrafisz wymy¶leć jak±¶ riposte :)
Miałe¶ okazję poprawić swój marny kunszt i poćwiczyć z Mistrzem przez duże M.

P.S. Zawsze w ramach riposty obrażasz innych? To bardzo nieładnie i niekulturalnie Tomeczku, duży chłopiec, wstydz się! :-)

Data: 2010-03-26 06:49:41
Autor: maciej debski
Jazda na flaku
On Mar 23, 8:34 pm, "posh" <poshbi...@op.pl> wrote:

> No cóż, skoro oczekujesz porad w kwestiach tak podstawowych, to raczej nie
> jeste¶ zbyt rozgarnięty.

Widzę zabolało kolegę... no cóż - prawda zawsze boli :)

przestan juz. dostales swoja porade, zajmij sie lepiej wymiana opon na
nowe zamiast brnac dalej w z gory przegrana dyskusje.

mac

Data: 2010-03-23 21:14:18
Autor: Jotte
Jazda na flaku
W wiadomo¶ci news:hob4fq$6hk$1news.onet.pl posh <poshbilly@op.pl> pisze:

na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej
ironii, a  nie pytania.

Nie zadałe¶ żadnego pytania.
Czego się spodziewasz nie musi nikogo obchodzić.
Ciesz się z każdego odzewu, bo tre¶c twojego postu nie daje ci powodu do zadowolenia z siebie.

--
Jotte

Data: 2010-03-23 21:57:43
Autor: posh
Jazda na flaku

Miećka. M±dremu wystarcz± dwa słowa, a głupiemu to i referatu mało - jak powiedział Sofronow

:) Dobrej nocy

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomo¶ci news:hob7f7$qga$1news.dialog.net.pl...

Data: 2010-03-23 22:04:21
Autor: Jotte
Jazda na flaku
W wiadomo¶ci news:hoba0f$orf$1news.onet.pl posh <poshbilly@op.pl> pisze:

M±dremu wystarcz± dwa słowa
Dobra, mog± być dwa: nieuk, niechluj.
No, ale to _m±dremu_ dwa wystarcz±...

, a głupiemu to i referatu mało
Dlatego nie napiszę ci referatu.

:) Dobrej nocy
Przecież dopiero wieczór.

--
Jotte

Data: 2010-03-23 23:48:42
Autor: posh
Jazda na flaku
Dlatego nie napiszę ci referatu.

No wiesz... referat to wyższa szkoła jazdy... nie każdemu dana umięjętno¶ć pisania :D

Ale jak poczytasz to na pewno dasz radę, wierzę w Ciebie :)

http://jakpisac.pl/jak-napisac-referat-referat

Miłej lektury!

Data: 2010-03-23 23:55:33
Autor: Jotte
Jazda na flaku
W wiadomo¶ci news:hobggf$c1q$1news.onet.pl posh <poshbilly@op.pl> pisze:

a głupiemu to i referatu mało
Dlatego nie napiszę ci referatu.
No wiesz... referat to wyższa szkoła jazdy...
Zatem nigdy nie próbuj.

nie każdemu dana umięjętno¶ć  pisania :D
No wła¶nie, słuszne spostrzeżenie, dobrze ci kto¶ podpowiedział.
Szczególnie słuszne jak kto¶ mniema, że pisać się może przez duże "M", a w istocie powinien przez małe "g"... :D

wierzę w Ciebie :)
Nie trzeba, nie trzeba, doprawdy...
Nie jestem bogiem. Nie jestem nawet Jezusem chrystusem. :)

--
Jotte

Data: 2010-03-24 09:27:46
Autor: Andrzej Lawa
Jazda na flaku
posh pisze:
Miećka. M±dremu wystarcz± dwa słowa, a głupiemu to i referatu mało - jak powiedział Sofronow

Tobie całej monografii, encyklopedii i dzieł zebranych dowolnego autora
będzie za mało.

MASZ DZIURĘ W OPONIE. Czego nie rozumiesz w tym prostym fakcie?

PS: i naucz się cytować.

Data: 2010-03-23 20:33:31
Autor: Tomasz Pyra
Jazda na flaku
posh pisze:
[...]

Należy j± wymienić.
I pewnie drug± do pary na tej osi również - żeby były równo zużyte.

Data: 2010-03-23 20:41:41
Autor: posh
Jazda na flaku
Dziękuję za rzeczow± odpowiedĽ.

Data: 2010-03-23 21:16:07
Autor: Trzeci
Jazda na flaku
Dnia Tue, 23 Mar 2010 20:41:41 +0100, posh napisał(a):

Dziękuję za rzeczow± odpowiedĽ.

Moim zdaniem, najlepiej będzie jak kupisz nowy samochód.

Data: 2010-03-23 23:55:53
Autor: posh
Jazda na flaku
Moim zdaniem, najlepiej będzie jak kupisz nowy samochód.

Po tym incydencie zraziłem się do pojazdów na gumach...
Postanowiłem zainwestować w helikopter! ;-)

Data: 2010-03-23 22:56:55
Autor: to
Jazda na flaku
posh wrote:

Moim zdaniem, najlepiej bĂŞdzie jak kupisz nowy samochĂłd.

Po tym incydencie zraziÂłem siĂŞ do pojazdĂłw na gumach... PostanowiÂłem
zainwestowaæ w helikopter! ;-)

Spraw sobie Meleksa na trolejach.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-23 22:52:33
Autor: to
Jazda na flaku
posh wrote:

Ostatnio przejecha³em nie¶wiadomie oko³o 3 km na flaku. Wiem, ¿e pewnie
zastanawiacie siê jak mo¿na a¿ tyle przejechaæ na flaku... no có¿,
mo¿na. Opona z zewn±trz nie jest pociêta, jednak gdy w wulkanizacji
zdjêli j± z felgi to od ¶rodka na jednym boku pociê³o gumê a¿ do
materia³u. Nie wiem co to oznacza, czy mo¿na na takim czym¶ jeŒdziæ, czy
lepiej j± wymieniæ.

Nie musisz wymieniać, zdejmij oponę i owiń felgę wężem ogrodowym. Według niektórych z tej grupy to bardzo kreatywne rozwiązanie. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-23 23:08:18
Autor: Bydlę
Jazda na flaku
Odrobinę muszę się wyzło¶liwić
(skoro już wiesz co i jak):

posh wrote:
> Opona z zewn±trz nie jest pocięta, jednak gdy w wulkanizacji zdjęli j± z
> felgi to od ¶rodka na jednym boku pocięło gumę aż do materiału.

I tam, zapewne, powiedzieli ci, że musisz kupić dwie nowe opony.
(ew. jedn±, ale to rzadkie przypadki, że się  tak da)

Im nie uwierzyłe¶.
Nam będziesz wierzył?
;-)

--
Bydlę

Data: 2010-03-23 23:52:42
Autor: posh
Jazda na flaku

[...]

Trzeba zweryfikować fachowców :)
Dzięki.

Data: 2010-03-23 23:20:19
Autor: J.F.
Jazda na flaku
On Tue, 23 Mar 2010 19:57:20 +0100,  posh wrote:
Ostatnio przejechałem nie¶wiadomie około 3 km na flaku. Wiem, że pewnie zastanawiacie się jak można aż tyle przejechać na flaku... no cóż, można.

Ten kto sie zastanawia tego po prostu nie doswiadczyl :-)

[...]

IMO to wymienic .. ale moze sie myle.

J.

Data: 2010-03-24 00:02:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Jazda na flaku
W dniu 2010-03-23 23:20, J.F. pisze:

Ostatnio przejechałem nieświadomie około 3 km na flaku. Wiem, że pewnie
zastanawiacie się jak można aż tyle przejechać na flaku... no cóż, można.
Ten kto sie zastanawia tego po prostu nie doswiadczyl :-)

Poza konkursem ... (nie wiem czy już o tym pisałem).

W rolach głównych:

1. BABA
2. Funkiel nówka nie śmigana zimówka SP WINTER SPORT M3

Akt 1:
Rozmowa przez tel:

- Rafał, chyba mam mało powietrza w oponie ... jakiś kolo mnie strąbił na ulicy i powiedział, że mam flaka
- Ile to jest mało ? Jest choć trochę powietrza, czy kompletny flak ? Bo jeśli jest choć trochę, to jechać do najbliższego gumiarza, jeśli kompletny flak, to sorry batorry, zdjąć koło, i zawieźć do gumiarza celem oceny/naprawy ...
- Idę sprawdzić ...

Akt 2:
- No juĹĽ jestem ... jest trochÄ™ powietrza.
- No to spox - rano upewnij się, że nie zeszło do końca i przed robotą jedź do gumiarza ... daj mi potem jego tel ...
- Dobra

Akt 3:
- Dzwoniłam do tego twojego kumpla, polecił mi konkretnego gumiarza dość blisko mnie to pojechałam.
- Daj nr tel.
- XXX XXX XXX
- No to nerka, zadzwoniÄ™ sobie do niego i dowiem siÄ™ co i jak

Akt 4:
- Witam, ja w sprawie auta, które dziś kobita do Pana podrzuciła, podjechała z małą ilością powietrza, zdaje się, że gdzieś ucieka ...
- Panie !!! Nosz kur*a to przeginka ... baba mi mówi, że jechała 3 kilometry do mnie ... no ja nie wierzę ... przyjechała absolutnie bez powietrza ... i wiesz pan co, zdjąłem laczka, obejrzałem - żadnych widocznych uszkodzeń ... śruba między lamelkami, czyli naprawa klasyczna i z sukcesem ... na wyważarce wszystko OK - sam nie wierzę, może siakieś magiczne opony ...

Akt 5:

- Czy ciebie doszczętnie poje*ało ???? Nie masz co z 3 stówkami robić, to usilnie próbujesz zaje*ać oponę ??!!??
- Ale o co ci chodzi ?
- No gumiarz mówi, że przyjechałaś absolutnie na dziurawej, bez powietrza, oponie !!!
- No jak to bez powietrza ?
- No gumiarz mówi, że zajechałaś całkowicie bez !!!
- No przed wyjazdem sprawdzałam i było ... było też na pewno jak dojechałam ... (chlip chlip chlip)
- Jak było jak nie było ???!!! Gdzie było ?!?!?! ZBo chyba nie kur*a w oponie !
- No było w oponie, przynajmniej na górze ...

K U R T Y N A ! ! !
Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-03-23 16:13:00
Autor: Mateusz
Jazda na flaku
kuĽwa jak czytam niektóre posty to ¶miać się chce poprostu...

Opona to jedno - skoro jechałe¶ aż tyle na flaku to mogły pojawić
sięwery od wewnętrznej strony - zapewniam Cię, że nie chciałby¶ mieć
potem wystrzału na takiej oponie bo to cholernie niebezpieczna sprawa.
Czy wymieniać parami ? tak, ale tylko, jak t± drug± już masz zużyt±.
Druga kwestia to felga. Może być tak, że jak założysz nówkę na t±
felgę to będzie Ci powietrze uciekać. Trzeba by j± wyprostować, bo
zapewne po takim dystansie się już na bank uszkodziła - nie wiem czy
masz alu czy normalne.

Data: 2010-03-24 01:08:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Jazda na flaku
W dniu 2010-03-24 00:13, Mateusz pisze:
kuźwa jak czytam niektóre posty to śmiać się chce poprostu...

No napisałem (nie powiem), żeby co poniektórzy się pośmiali ... może nie zrozumiałeś ...

Opona to jedno - skoro jechałeś aż tyle na flaku to mogły pojawić
sięwery od wewnętrznej strony - zapewniam Cię, że nie chciałbyś mieć
potem wystrzału na takiej oponie bo to cholernie niebezpieczna sprawa.

Zdziwisz się ... Miałem na łuku w lewo, mocnym łuku ... wystrzał prawej opony przy ca 180 km/h ... zwiedziłem trochę pobocza, przeszedłem (jak ?!?!?!?!) między drzewami bez hamowania ... i pojszłem w pole ziemniaków ... to miało miejsce 6 czy 8 lat temu ...

Druga kwestia to felga. Może być tak, że jak założysz nówkę na tą
felgę to będzie Ci powietrze uciekać. Trzeba by ją wyprostować, bo
zapewne po takim dystansie się już na bank uszkodziła - nie wiem czy
masz alu czy normalne.

Zapytam nieśmiało - jesteś głupi czy zazwyczaj nie wiesz komu odpowiadasz ?

No i jakie dawki pavulonu przyjmujesz ?

Data: 2010-03-24 11:17:39
Autor: J.F.
Jazda na flaku
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl>
[...]

Teraz popularno opony w serii "P zero", moze i te maja "wzmocnione boki"

- Jak było jak nie było ???!!! Gdzie było ?!?!?! ZBo chyba nie kur*a w oponie !
- No było w oponie, przynajmniej na górze ...

A tak swoja droga .. czyz tego nie powinni uczyc na kursie PJ ?

I jeszcze swoja droga .. ogladam dzis auto, uginaja sie jakos te opony .. bylo z 1.6-1.8, a zima pompowalem na 2.3.
Trzeba sprawdzac. Albo kupic wypasione auto :-)

J.

Data: 2010-03-24 11:11:17
Autor: LM
Jazda na flaku
Użytkownik "posh" <poshbilly@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hob2ul$1jv$1news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie dwie nowe opony - jedna, je¶li to były nówki - chyba że nie zamierzasz przekraczać 30 km /h

LM

Data: 2010-03-24 12:43:50
Autor: kamil
Jazda na flaku

[...]