Jazda na flaku

Data: 2010-03-23 20:20:33
Autor: Stefan
Jazda na flaku
posh pisze:
Witam,
Ostatnio przejechałem nieświadomie około 3 km na flaku. Wiem, że pewnie zastanawiacie się jak można aż tyle przejechać na flaku... no cóż, można.
Opona z zewnątrz nie jest pocięta, jednak gdy w wulkanizacji zdjęli ją z felgi to od środka na jednym boku pocięło gumę aż do materiału.
Nie wiem co to oznacza, czy można na takim czymś jeździć, czy lepiej ją wymienić.

Sklej kropelka, popraw scotch tape, a do srodka nie pompuj powietrza tylko napchaj szmat i mozesz jezdzic.

A tak serio, to jakiej odpowiedzi sie spodziewasz?

Data: 2010-03-23 20:23:32
Autor: posh
Jazda na flaku
na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej ironii, a nie pytania.

Data: 2010-03-23 20:30:04
Autor: Marcin
Jazda na flaku

Użytkownik "posh" <poshbilly@op.pl> napisał w wiadomości news:hob4fq$6hk$1news.onet.pl...
na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej ironii, a nie pytania.

wymiana opony !!!

Data: 2010-03-23 20:30:05
Autor: 'Tom N'
Jazda na flaku
posh w <news:hob4fq$6hk$1news.onet.pl>:

na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej ironii, a nie pytania.

Wskażesz, w którym miejscu zadałeś pytanie?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-23 20:44:21
Autor: posh
Jazda na flaku

Wskażesz, w którym miejscu zadałeś pytanie?

No cóż, skoro sam nie wyczułeś tematu postu to nie ma sensu abym Ci wskazywał pytanie - cenię porady ludzi inteligentnych.

Data: 2010-03-23 20:56:31
Autor: 'Tom N'
Jazda na flaku
posh w <news:hob5mr$aqf$1news.onet.pl>:

Wskażesz, w którym miejscu zadałeś pytanie?

No cóż, skoro sam nie wyczułeś tematu postu to nie ma sensu abym Ci wskazywał pytanie - cenię porady ludzi inteligentnych

No cóż, skoro oczekujesz porad w kwestiach tak podstawowych, to raczej nie
jesteś zbyt rozgarnięty.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-23 21:34:38
Autor: posh
Jazda na flaku

[...]

Widzę zabolało kolegę... no cóż - prawda zawsze boli :)

Data: 2010-03-23 21:59:59
Autor: 'Tom N'
Jazda na flaku
posh w <news:hob8l6$kjn$1news.onet.pl>:

[...]

Prawda cię boli? Zamiast pytać na usenecie o porady idź do lekarza
pierwszego kontaktu, może da skierowanie do okulisty, albo innego
specjalisty

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-23 23:43:43
Autor: posh
Jazda na flaku

Prawda cię boli? Zamiast pytać na usenecie o porady idź do lekarza
pierwszego kontaktu, może da skierowanie do okulisty, albo innego
specjalisty

Tomeczku, zamiast ciągle powtarzać po mnie pokazałbyś, że sam potrafisz wymyśleć jakąś riposte :)
Miałeś okazję poprawić swój marny kunszt i poćwiczyć z Mistrzem przez duże M.

P.S. Zawsze w ramach riposty obrażasz innych? To bardzo nieładnie i niekulturalnie Tomeczku, duży chłopiec, wstydz się! :-)

Data: 2010-03-26 06:49:41
Autor: maciej debski
Jazda na flaku
On Mar 23, 8:34 pm, "posh" <poshbi...@op.pl> wrote:

> No cóż, skoro oczekujesz porad w kwestiach tak podstawowych, to raczej nie
> jesteś zbyt rozgarnięty.

Widzę zabolało kolegę... no cóż - prawda zawsze boli :)

przestan juz. dostales swoja porade, zajmij sie lepiej wymiana opon na
nowe zamiast brnac dalej w z gory przegrana dyskusje.

mac

Data: 2010-03-23 21:14:18
Autor: Jotte
Jazda na flaku
W wiadomości news:hob4fq$6hk$1news.onet.pl posh <poshbilly@op.pl> pisze:

na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej
ironii, a  nie pytania.

Nie zadałeś żadnego pytania.
Czego się spodziewasz nie musi nikogo obchodzić.
Ciesz się z każdego odzewu, bo treśc twojego postu nie daje ci powodu do zadowolenia z siebie.

--
Jotte

Data: 2010-03-23 21:57:43
Autor: posh
Jazda na flaku

Miećka. Mądremu wystarczą dwa słowa, a głupiemu to i referatu mało - jak powiedział Sofronow

:) Dobrej nocy

Data: 2010-03-23 22:04:21
Autor: Jotte
Jazda na flaku
W wiadomości news:hoba0f$orf$1news.onet.pl posh <poshbilly@op.pl> pisze:

Mądremu wystarczą dwa słowa
Dobra, mogą być dwa: nieuk, niechluj.
No, ale to _mądremu_ dwa wystarczą...

, a głupiemu to i referatu mało
Dlatego nie napiszę ci referatu.

:) Dobrej nocy
Przecież dopiero wieczór.

--
Jotte

Data: 2010-03-23 23:48:42
Autor: posh
Jazda na flaku
Dlatego nie napiszę ci referatu.

No wiesz... referat to wyższa szkoła jazdy... nie każdemu dana umięjętność pisania :D

Ale jak poczytasz to na pewno dasz radę, wierzę w Ciebie :)

http://jakpisac.pl/jak-napisac-referat-referat

Miłej lektury!

Data: 2010-03-23 23:55:33
Autor: Jotte
Jazda na flaku
W wiadomości news:hobggf$c1q$1news.onet.pl posh <poshbilly@op.pl> pisze:

a głupiemu to i referatu mało
Dlatego nie napiszę ci referatu.
No wiesz... referat to wyższa szkoła jazdy...
Zatem nigdy nie próbuj.

nie każdemu dana umięjętność  pisania :D
No właśnie, słuszne spostrzeżenie, dobrze ci ktoś podpowiedział.
Szczególnie słuszne jak ktoś mniema, że pisać się może przez duże "M", a w istocie powinien przez małe "g"... :D

wierzę w Ciebie :)
Nie trzeba, nie trzeba, doprawdy...
Nie jestem bogiem. Nie jestem nawet Jezusem chrystusem. :)

--
Jotte

Data: 2010-03-24 09:27:46
Autor: Andrzej Lawa
Jazda na flaku
posh pisze:
Miećka. Mądremu wystarczą dwa słowa, a głupiemu to i referatu mało - jak powiedział Sofronow

Tobie całej monografii, encyklopedii i dzieł zebranych dowolnego autora
będzie za mało.

MASZ DZIURĘ W OPONIE. Czego nie rozumiesz w tym prostym fakcie?

PS: i naucz się cytować.

Jazda na flaku