Jazda na flaku

Data: 2010-03-23 22:52:33
Autor: to
Jazda na flaku
posh wrote:

Ostatnio przejecha³em nie¶wiadomie oko³o 3 km na flaku. Wiem, ¿e pewnie
zastanawiacie siê jak mo¿na a¿ tyle przejechaæ na flaku... no có¿,
mo¿na. Opona z zewn±trz nie jest pociêta, jednak gdy w wulkanizacji
zdjêli j± z felgi to od ¶rodka na jednym boku pociê³o gumê a¿ do
materia³u. Nie wiem co to oznacza, czy mo¿na na takim czym¶ jeŒdziæ, czy
lepiej j± wymieniæ.

Nie musisz wymieniać, zdejmij oponę i owiń felgę wężem ogrodowym. Według niektórych z tej grupy to bardzo kreatywne rozwiązanie. ;-)

--
cokolwiek

Jazda na flaku