Jazda na flaku

Data: 2010-03-24 11:11:17
Autor: LM
Jazda na flaku
Użytkownik "posh" <poshbilly@op.pl> napisał w wiadomości news:hob2ul$1jv$1news.onet.pl...
Witam,
Ostatnio przejechałem nieświadomie około 3 km na flaku. Wiem, że pewnie zastanawiacie się jak można aż tyle przejechać na flaku... no cóż, można.
Opona z zewnątrz nie jest pocięta, jednak gdy w wulkanizacji zdjęli ją z felgi to od środka na jednym boku pocięło gumę aż do materiału.
Nie wiem co to oznacza, czy można na takim czymś jeździć, czy lepiej ją wymienić.

Dziękuję za porady.

Zdecydowanie dwie nowe opony - jedna, jeśli to były nówki - chyba że nie zamierzasz przekraczać 30 km /h

LM

Data: 2010-03-24 12:43:50
Autor: kamil
Jazda na flaku

[...]