Jazda na kulawym rowerze

Data: 2009-11-06 23:38:18
Autor: Wojtek M.
Jazda na kulawym rowerze
To tak tytulem zachety bo chetnie bym poczytal o waszysch przypadkach
dziwnej jazdy :)

Okolo 15 lat temu zlamalem kierownice bedac 25km od Krakowa. Byla pózna jesien, telefonu nie mialem, z pieniedzmi tez krucho bo juz wracalem do domu. Spróbujcie jechac chociaz pare kilometrów z jedna reka na kierownicy na rowerzy który wymusza pochylona sylwetke :) Dojechalem (czasami mi sie wydaje ze jeszcze do teraz boli mnie bark i kregoslup)

Jazda na kulawym rowerze