Data: 2013-06-27 22:09:24 | |
Autor: ToMasz | |
Jazda na obrotach poniżej 2000 | |
W dniu 27.06.2013 21:30, Jacek pisze:
Mam w rodzinie nowego kierowcę. Na kursie tak go nauczyli, że redukujemam w rodzinie starego kierowce, ktory zmienia biegi jak czuje że jest wystarczający moment obrotowy, czyli w HDI jakieś 1800rpm. Jazda pomiędzy 1200rpm a 1800rpm jakieś 50 tyś km nie spowodowała żadnych uszkodzeń. ToMasz PS chyba że słuchu, bo ja w tym momencie wrzeszczę dość głośno "ciąąąąągnij" go na niższych biegach!!!!! Nawet 1500 nie było a Ty zmieniasz..... |
|
Data: 2013-06-27 22:56:24 | |
Autor: Budzik | |
Jazda na obrotach poni¿ej 2000 | |
Osobnik posiadaj±cy mail news.neostrada.pl@news.neostrada.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:
mam w rodzinie starego kierowce, ktory zmienia biegi jak czuje ¿e jest wystarczaj±cy moment obrotowy, czyli w HDI jakie¶ 1800rpm. Jazda pomiêdzy 1200rpm a 1800rpm jakie¶ 50 ty¶ km nie spowodowa³a ¿adnych uszkodzeñ. Z 50 tysiecy to chyba ¿adnych wniosków wyci±gn±æ nie mozna... Stare silniki diesla nie mia³y nic przeciwko - 900 tysiecy przejechane starym fordem courierem z silnikiem 1,9 raczej na niskich obrotach bo oszczêdnie - 900 bez remontu silnika. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_") "£atwiej poznaæ ludzko¶æ ni¿ pojedynczego cz³owieka" Francois La Rochefoucauld |
|