Jazda na plaży,

Data: 2017-07-31 07:40:49
Autor: PeJot
Jazda na plaży,
W dniu 2017-07-30 o 23:25, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
Takie co¶ mi się nakręciło. Jadę plaż± i filmuje z ręki kompaktem. Warunki były idealne. Mokry piasek, mała fala, słaby wiatr. https://photos.app.goo.gl/vdhug5NrwUALQ0Yb2

I napęd do czyszczenia. A narzekałe¶ że nie masz nic do roboty...

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

-- -
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2017-07-31 10:16:04
Autor: Yerine Ictimai
Jazda na plaży,
PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> Wrote in message:
[...]

Ale wiesz, lato, wakacje, pytanie czy rower jest dla czlowieka czy
 czlowiek dla roweru? ;)

Przy okazji, istnieja jakies rowery odporne na piasek? Przeciez
 jazda po plazy to najwieksza przyjemnosc zwiazana z rowerem!
 :)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-07-31 13:30:38
Autor: ąćęłńóśźż
Jazda na plaży,
Oczywi¶cie:

służbowe :-D

-- -- -
istnieja jakies rowery odporne na piasek?

Data: 2017-08-10 20:36:59
Autor: Szuwarek
Jazda na plaĹĽy,
±ćęłń󶼿 pisze:
Oczywi¶cie:

służbowe :-D

-- -- -
istnieja jakies rowery odporne na piasek?

I te z wypożyczalni ;-)

Jazda na plaży,