Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011

Data: 2011-09-27 21:31:29
Autor: Norbi
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
W dniu 2011-09-27 20:04, Tytus z domQ pisze:

P.S. Ale mnie zabili klina - chyba sie wybiore w niedziele...

:D
Bedziesz ? bo ja tez sie zastanawiam czy sie w niedziele uda mi wyrwac

Trauma przeszla ?
Moze AZ da sie namowic - pokazalby jak sie na 1-ce po Lublinie jezdzi.

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-09-27 21:38:56
Autor: Tytus z domQ
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
Siemka

*** "Norbi"
Bedziesz ? bo ja tez sie zastanawiam czy sie w niedziele uda mi wyrwac

na 90% bede - jutro zmienie opony coby znowu sie nie sliznac...
niestety w sobote tyram bo zrobilbym dwudniowke

*** Moze AZ da sie namowic - pokazalby jak sie na 1-ce po Lublinie jezdzi.

Watpie - natura czoperowca wziela gore - lapier poleruje a i z tego co wiem to jak nie ma na torze 2-3 km prostej to on nie umie. To chyba kwestia jego pozycji na moto :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-09-27 21:49:53
Autor: Norbi
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
W dniu 2011-09-27 21:38, Tytus z domQ pisze:
Siemka

*** "Norbi"
Bedziesz ? bo ja tez sie zastanawiam czy sie w niedziele uda mi wyrwac

na 90% bede - jutro zmienie opony coby znowu sie nie sliznac...
niestety w sobote tyram bo zrobilbym dwudniowke

Ja na tych co teraz mam zalozone to musialbym na Lublin z kocami grzewczymi jechac - dlatego tez bedzie szybkie przekladanie...:)

Watpie - natura czoperowca wziela gore - lapier poleruje a i z tego co
wiem to jak nie ma na torze 2-3 km prostej to on nie umie. To chyba
kwestia jego pozycji na moto :)

Wiesz - mozna by pogadac z Arturem i zrobic mu 5 minut takiego szybkiego kola - 4 zakrety w lewo lub w prawo mialby wtedy tylko... :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-09-27 21:57:12
Autor: Tytus z domQ
[...]

Co Ty???
szturwal w KHI ma taka bezwladnosc ze AZ ledwo daje rade na S8.
Ale zawsze mozna go zostawic na obwodnicy Garwolina, niech se chlopak pojezdzi

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-09-28 13:21:50
Autor: AZ
On 2011-09-27, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:

[...]

Nie, nie, nie. Przyjade jak Marcin N powie, ze mam juz poprawna pozycje.
Musze jeszcze tez zamowic twistofa ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 15:37:01
Autor: Tytus z domQ
Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
Siemka
 "AZ"
Nie, nie, nie. Przyjade jak Marcin N powie, ze mam juz poprawna pozycje.
Musze jeszcze tez zamowic twistofa ;-)

Wezme dzis aparat do SP - zrobimy fote stacjonarna i sie poprawi w fotoszopie.

--
         Tytus
zólta motorynka

Data: 2011-09-30 12:09:07
Autor: Viking
W dniu 2011-09-27 21:31, Norbi pisze:
[...]

Ja to zawsze odwrotnie właśnie dziś wyjeżdżam z Lublina na 2 tyg urlopen. Czyli jak zwykle się minąłem;
nic to moĹĽe next sezon nie zamknÄ…..

pozdo

Tomek
XX Czarnula.

Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011