Jazda po lini w korku i takie tam...

Data: 2009-04-06 02:54:26
Autor: atomek
Jazda po lini w korku i takie tam...

I teraz pytanie. Czy Waszym zdaniem takie działanie jest OK?

jak najbardziej ok. jeszcze powinien miec w piastach noze i ciac
wszystkim opony i drzwi. a najlepiej strzelac z pistoletu i zabijac na
miejscu.
no wez sie zastanow. co innego jak Ci ktos celowo droge zajedzie. Cham
i prostak. to by bylo na tyle z mojej strony

pozdrawiam

atlo

Data: 2009-04-06 10:04:24
Autor: Bartek
> [...]

no wez sie zastanow. co innego jak Ci ktos celowo droge zajedzie. Cham
i prostak. to by bylo na tyle z mojej strony

Ja sie nie musze zastanawiac. Zdanie mam na ten temat wyrobione. Nawet mialem ochote sie zatrzymac i poprawic facetowi zlozone prawe luterko, ale tak panicznie na moj widok uciekl w lewo ze nie siegnalem...

Ja sie tylko pytalem innych o opinie - moze sa jakies nieznane mi przeslanki do takiego zachowania.

B.

--

Jazda po lini w korku i takie tam...