Jazda po lini w korku i takie tam...

Data: 2009-04-07 17:44:24
Autor: Seba
Jazda po lini w korku i takie tam...
Czy w PL dziekowanie prawa noga/stopa funkcjonuje i jest
zrozumiale dla wspoluczestnikow ruchu?

W Francji jest doyc czesto stosowane - jednakze odnioslem wrazenie, iz czesto w zgola odmiennym znaczeniu.
W naszym kraju jeszcze sie nie spotkalem z tego rodzaju 'pozdrowieniami' - ale i moj staz na 2oo nie jest jakos szczegolnie duzy. --
Pozdrawiam
Sebastian S.

Data: 2009-04-08 00:44:35
Autor: tomistrz
Jazda po lini w korku i takie tam...
Ad.\ p.s.

On 7 Kwi, 19:44, Seba <seb_beztego_...@gazeta.pl> wrote:
> Czy w PL dziekowanie prawa noga/stopa funkcjonuje i jest
> zrozumiale dla wspoluczestnikow ruchu?

W Francji jest doyc czesto stosowane - jednakze odnioslem wrazenie,

Hej, wszyscy (ci ktorzy bylismy:) spotkalismy sie z tym we francji;
imo zostawmy to francusom bo w kraju "ja panu moge noge podac"
moze byc odebrane w zlych emocjach..
Chociaz jest taka forum-grupa gdzies na polnocy Pl,
ktora prezentuje taki gest na swoich koszulkach-avatarkach
czy sie myle?
W angli za to, mijajac witamy sie skinieniem glowy - co kraj to
obyczaj.
Kierunkowskazami to ewentualnie moge podziekowac kierowcom w puszkach
a lewa reka przez glowe - nie wygodnie..
Chyba pozostaje normalnie lewa witka - tylko wtedy kiedy jest ona dla
pozdrawianego widoczna.
pozdro

Jazda po lini w korku i takie tam...