Jazda po schodach

Data: 2010-03-03 11:10:47
Autor: Frankie
Jazda po schodach
W dniu 10-03-03 10:20, Maciej pisze:
Nikt mi nie powie że bez amortyzacji da radę wskrobać się po schodach tak samo
swobodnie na 26" kółkach tak jak ten koleś na kołach 36":

http://www.youtube.com/watch?v=fYt6IqaHk_Q

To już rozumiem zastosowanie tego rodzaju kół :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-03-03 12:08:48
Autor: Maciej
Jazda po schodach
> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=fYt6IqaHk_Q

To już rozumiem zastosowanie tego rodzaju kół :-)

Cel budowania takich rowerów na dużych kołach jest trochę inny niż się zdaje i
nazywa się "commuting". Nie ma tam ani słowa "passion" ani "exciting" więc
nikogo to tutaj nie przekona. Pomijam że trzeba by wymienić prawie wszystko
(ramę, koła, opony). Trzeba się związać z rowerem, bo MTB is so exciting! That
is my passion. Not freaky 36-inchers!!!

Ok, żartowałem z 36". Jeżdżę na 28". 36" jeszcze jest zbyt słabo dostępne w
Europie żebym mógł znowu coś zmienić w swoim rowerze! Ale poczekamy -
zobaczymy... ;)

--

Jazda po schodach