Jazda po ścieżkach rowerowych - prz episy

Data: 2010-04-27 12:48:33
Autor: arturbac
Jazda po ścieżkach rowerowych - prz episy
W dniu 2010-04-27 10:29, 00aa pisze:
orientuje się może ktoś czy jeżeli ścieżka rowerowa jest tylko z jednej
strony drogi dwukierunkowej to czy rowerzysta musi się nią poruszać
zawsze

Ja mam przy okazji pytanie:

Czy drogą obowiązkową rowerową jest coś gdy na chodniku pomalowane są
symbole rowerków. Tj czy mam racje że jest przepis mówiący iż znaki
poziome są tylko powtórzeniem pionowych i same nie mogą istnieć ?

Data: 2010-04-27 12:54:21
Autor: johnkelly
arturbac pisze:
[...]

Wedle mej wiedzy masz rację.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu
................... blog: www.maciejrozalski.eu ...................

Data: 2010-04-27 20:20:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jazda po ścieżkach rowerowych - prz episy
arturbac bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Tj czy mam racje że jest przepis mówiący iż znaki
poziome są tylko powtórzeniem pionowych i same nie mogą istnieć ?

AFAIK masz rację, z tym, że nie zabraniaj egzystencji tym biednym malunkom
nadrożnym ;-)

Jazda po ścieżkach rowerowych - prz episy