[wro] Jazda po ulicy legalna, czy nie?

Data: 2012-07-11 16:12:41
Autor: Kazimierz Uromski
[wro] Jazda po ulicy legalna, czy nie?
W dniu 2012-07-11 14:12, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Od kilku dni nurtuje mnie taka kwestia:
Jest sobie we Wrocławiu dopiero co wyremontowana ul. Pułaskiego. Po
zachodniej jej stronie jest parking, dwukierunkowa DDR, dalej na wschód
patrząc torowisko tramwajowe i na końcu jezdnia (http://goo.gl/maps/sOA3 -
tu jeszcze trwa remont).

Jak wszyscy wiedzą, jeśli w danym kierunku wzdłuż jezdni jest DDR, to mamy
obowiązek z niej skorzystać.

w danym kierunku czyli w kierunku Twojej jazdy. Kierunku rozumianym przez humanistę, nie fizyka (:
Innymi słowy - jeśli jadąc z A do B trafiasz na DDR przy Twojej trasie, ale nie możesz na nią wjechać lub z niej zjechać to nie musisz z niej korzystać.

Nie ma sprawy, tylko... jak wjeżdżam w tę
ulicę od południa, to nie mam możliwości na nią wjechać. Praktycznie od
samego jej początku do końca na wszystkich skrzyżowaniach mam zakaz skrętu
w lewo. jakbym jechał z ulic poprzecznych, to OK - są kontrapasy, śluzy i
inne dobrodziejstwa. Z jezdni samej Pułaskiego za to skręcić mi nie wolno.

Jak sądzicie, czy w związku z tym mogę uznać, że nie trzeba z tej drogi
korzystać?

[wro] Jazda po ulicy legalna, czy nie?