Jazda po zmroku?

Data: 2011-11-02 22:01:41
Autor: Alfer
Jazda po zmroku?
Sorry, wysłało się za szybko. Jeszcze raz:

Wilk:
nie jest to ten sam stopień przyjemności co latem, jak się u nas takie listopadowe g. zaczyna to z reguły trwa już do marca, a dni ze słońcem jest co kot napłakał

True...

Szaman:
Dużo dają dojazdy na uczelnie czy do roboty

No właśnie niezbyt, to mam na co dzień. Chodzi o dodatkowe godzinki.

Kamil:
Trenażer+basen

Ech, nie znoszę lal :)

Piotr:
Deszcz suxx ale w śniegu to mogę jeździć do woli :)

Siur, jazda po zmrożonym śniegu to bajka. Chociaż może niekniecznie po ciemku ;)

Rowerex:
Za to uwielbiam nocną jazdę po lokalnych asfaltowych drogach

Noo, może faktycznie trzeba bedzie przerzucić się na rakotwórczy asfalcik? ;)

Biodarek:
W tygodniu ze światełkiem, w weekend wyrusza się wcześniej z rana.

To jasne, ale IMO właśnie kluczowe są dni robocze bo brak ruchu ciężko nadrobić nawet wielogodzinnymi jazdami weekendowymi (tym bardziej że nie w każdy weekend można sobie na to pozwolić).

Do wszystkich Waszych porad dodałbym jeszcze jedną, choć nienajprostszą: emigracja na pół roku w odpowiednie miejsca na kuli ziemskiej. Naprawdę coraz poważniej o tym myślę, tak mnie te ciemności dołują :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-11-02 22:15:52
Autor: kamil/Endurorider.pl
Jazda po zmroku?
Użytkownik "Alfer" <alferbezspamu@mp.pl> napisał w wiadomości news:j8sb25$11vj$1newsread1.aster.pl...

Do wszystkich Waszych porad dodałbym jeszcze jedną, choć nienajprostszą: emigracja na pół roku w odpowiednie miejsca na kuli ziemskiej. Naprawdę coraz poważniej o tym myślę, tak mnie te ciemności dołują :-)

Jak emigrować to na stałe: zachodnie wybrzez Ameryki Północnej, Hiszpania, Południe Francji, Korsyka, Włochy :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Jazda po zmroku?