[SZN] [POZ] Jazda próbna na szosie - gdzie?

Data: 2009-05-17 21:29:59
Autor: Dawid 911
[SZN] [POZ] Jazda próbna na szosie - gdzie?
Bry!

Witam szanownych grupowiczów. Gdzie, w tych dwóch miastach (Szczecin studiuje,
Poznań często bywam) mogę wypróbowac rower szosowy (z kalmkomanetkami)? Choćby
po placu czy parkingu. Chce zobaczyć jak przyjmą to moje ręce i kręgosłup.
Narazie mam rower  trekkingowy z lemondką ale to chyba już nie to ;) tzn
wczoraj wywaliłem amortyzator i założyłem zwykły widelec, nos na dole i mi
pasuje ale to nie baranek. Sklepy mile widziane a może jeśli chodzi o szczecin
ktos pożyczy? kupiłbym jakiegoś starocia i zmienił na tyle żeby klamkomanetki
tam dac i zobaczyć czego mi trzeba ale to wywalanie kasy w błoto. No w grę
wchodzi jeszcze kupno przełajowki (nie mogę się przemóc do szczekowych, a w
przełaju da sie v wsadzić, ale po co mi takie hamulce w szosie to nie wiem;)
)ale tu też baranek i inna pozycja na rowerze, ale zdecydowanie bliżej szosy
niż trekkinga.
Z góry WIELKIE DZIEKI za wszelkie pomocne informacje.

Data: 2009-05-17 14:34:04
Autor: Saurus
[POZ] Jazda próbna na szosie - gdzie?
Rower powinien być bardzo dokładnie dopasowany żeby mógł być wygodny.
Poza rozmiarem ramy możesz wiele zmienić długością i wysokością
mostka, położeniem siodełka przód-tył, bardzo dokładnym ustaleniem
wysokości siodełka. Na to potrzeba poświęcić przynajmniej kilka jazd
aby mieć porównanie i odczuć co może być nie tak. Bez dopasowania
możesz się szybko zniechęcić bo wtedy właśnie łatwo o ból nadgarstków
czy pleców.

Data: 2009-05-17 23:09:15
Autor: Dawid 911
[POZ] Jazda próbna na szosie - gdzie?
<ciach> bo wykrzaczyło

tzn tu chodzi generalnie o koncepcję, jak sam nie wiem czego chce to nikt mi
nie pomoże :) trekkingiem jadę,mogę przycisnąc mocniej ale to nadal trekking,
chciałbym rower na którym jadę, robie kilometry, ale jak mam nastrój na
szyybkie 30 km to mogę się zmęczyć lub podłączyć się do jakiegoś klubowego
szoszona na treningu, juz chyba wiem żeto szosa z siodełkiem niezbyt wysoko, a
na dłuższe zmagania jednak dałbym jej jakąś nakładke czasową, przyznam że
rowery triathlonowe też mi chodzily po głowie, a to zboczenie do przełajowców
to chęć posiadania uniwersalnego roweru (no ale na to wychodzi że jeden już mam) Generalnie obejrzałem to na jutubie w kwestii dopasowania
http://www.youtube.com/watch?v=FAl_5e7bIHk
i już wiem czego sie łapać
co nie zmienia faktu że "bryknąłbym się" jakąś technicznie młodą kolarką

--

[SZN] [POZ] Jazda próbna na szosie - gdzie?