Jazda próbna uzywanego pojadu

Data: 2009-05-14 10:16:59
Autor: Herald
Jazda próbna uzywanego pojadu
Dnia Tue, 5 May 2009 10:45:27 +0200, BETON napisał(a):

Witam

Mój znajomy ostatnio sprzedawał motocykl, i na jeździe próbnej potencjalny kupiec skasował motor a sam sie połamał, i powiedział ze motoru juz nie chce :)
Teraz ja chcę sprzedać motocykl. Jak najlepij ustrzec sie przet taką sytuacją. zawsze myślałem o jakiejść kaucji. Ale z doświadczenia  widać ze musiała by być ona w cenie  motocykla.

I tak to jest praktykowane:
chcesz jechać/ - kładź cenę wywoławczą na blacie i sobie jedż.

Jazda próbna uzywanego pojadu