Jazda przy -9,5C

Data: 2012-12-22 21:18:08
Autor: the cader
Jazda przy -9,5C
Arbiter napisal

Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

Ale nie byłem sam  - mijałem się z jakimś kolesiem na Prymasa

congratulation też miałęm crossa wyciągać ale sie zepsuł a niemam czasu z nim robić ale mam do cb pytanko na jakich oponach jechałeś jakieś kostki do crossa, zwykłę zimuwki z kolcami, czy poprostu na zwykłych??

Data: 2012-12-22 23:22:13
Autor: Arbiter
Jazda przy -9,5C

Użytkownik "the cader" <pawel.cader@_NOSPAM_onet.pl> napisał w wiadomości

do crossa, zwykłę zimuwki z kolcami, czy poprostu na zwykłych??

to są zwykłe opony no i w te mrozy zrobiłem w sumie 90km. Ale to nie żadnen harkor, że marznę etc, tylko sprzęt jest tak przygotowany że jade bez żadnego wychładadzania. Prawie jak samochodem - tylko miejsc parkinggowych nie musze szukac. No i jazda w korku nie do pobicia. Daje radę sprzęt

Jazda przy -9,5C