Jazda rowerem pod wp??ywem alkoholu a wyrok

Data: 2011-02-28 22:06:25
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Jazda rowerem pod wp??ywem alkoholu a wyrok
Złapano mnie gdy miałem 0,34mg/l. Tak więc będę miał wyrok z artykuły 178a p.2 kk. Zgodziłem się na dobrowolne poddanie karze. Było tam, że grozi mi grzywna, pół roku w zawieszeniu i zakaz jazdy rowerem i poj. mechanicznymi przez rok.

1 - Czy dopuki nie dostałem wyroku to mogę jeździć rowerem, jak podpisałem powyzsze (na przesłuchaniu na policji)?
2 - Czy jeśli podpisałem powyższe to dostanę na pewno zakaz jazdy rowerem przez rok i pół roku w zawiasach czy to jest maksymalna kara i może być mniejsza?

--
_____________________________
amico amicus sum inimico inimicus.pl

Data: 2011-03-01 01:08:39
Autor: HANA
Jazda rowerem pod wp?ywem alkoholu a wyrok

Użytkownik "Kuba "inimicus" Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ikh2oh$3sg$1news.onet.pl...
[...]

1 - Czy dopuki nie dostałem wyroku to mogę jeĽdzić rowerem, jak podpisałem powyzsze (na przesłuchaniu na policji)?
2 - Czy je¶li podpisałem powyższe to dostanę na pewno zakaz jazdy rowerem przez rok i pół roku w zawiasach czy to jest maksymalna kara i może być mniejsza?

--
_____________________________
amico amicus sum inimico inimicus.pl

podepne sie pod watek bo juz mnie jasny trafia...
czy jesli nie mam prawka i bede jechal rowerem to tez podpadam pod jakis paragraf??
a jak bedzie obok corka 6 lat tez na rowerze to nas oboje zatrzymaja i dostaniemy zakaz chodzenia po ulicy?
Andrzej

Data: 2011-03-01 12:28:48
Autor: PesTYcyD
Jazda rowerem pod wp?ywem alkoholu a wyrok
Nie wiedziałem, że orzekaj± zakaz jazdy rowerem... Generalnie przepis jest kuriozalny. Kumpel padł 2 lata temu ofiar± obławy policyjnej we wrocławskim parku. Obstawili wszystkie ¶cieżki i każdy rowerzysta dmuchał. Pecha miał że wypił browara na ł±ce i wracał do domu. Wlepili mu zawiasy i zabrali prawko. Chory kraj i chore prawo...

Jazda rowerem pod wp??ywem alkoholu a wyrok