Jazda w letnich butach spd to szale?stwo

Data: 2011-02-14 09:43:06
Autor: AlbertStonoga
Jazda w letnich butach spd to szale?stwo
On 14 Lut, 18:03, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Witam
Dopiero co wyszed em z wanny, faza odtajania za mn .
Tak mnie zastanawia ile jest takich pokr conych ludzi jak jak eby je dzi
teraz w letnich butach spd. W sumie mia em ochraniacz neoprenowy, 2 par
skarpet i zaklejone dziury ale po ok. 30min zimno da o si we znaki.
Licznik pokaza mi temp. -4.8, a wg. pogodynki odczuwalna by a na
poziomie -17.
W domu ju czu em lekki b l, ale dopiero przy prysznicu pozwoli em sobie
na krzyk. Niby zaczyna em od zimnej wody ale dawno nie czu em takiego
b lu w palcach. Nie chc my le co czuj ludzie kt rzy naprawd powa nie
sobie odmra aj palce.
Zastanawia mnie jak kumpel to wytrzymuje, je dzi bez ochraniaczy na
butach, ale do tego 3 pary skarpet i zaklejone dziury. A Wy?

--
piecia aka dracorp

Ja jeżdżę w tym http://tnij.org/kfhf (BBB HARDWEAR BWS-04). Buty -
niezimowe, skarpetki - zwyczajne, sportowe. Nie chłód nie narzekam.
Tylko wyglądam jak w gumiakach.

Albert Stonoga

Jazda w letnich butach spd to szale?stwo