Jazda w letnich butach spd to szale?stwo

Data: 2011-02-14 21:06:46
Autor: Raist
Jazda w letnich butach spd to szale?stwo

Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:ijbn9l$e47$1news.onet.pl...
Witam
Dopiero co wyszedłem z wanny, faza odtajania za mną.
Tak mnie zastanawia ile jest takich pokręconych ludzi jak jak żeby jeździć
teraz w letnich butach spd.

wczoraj jezdzilem 1,5 godziny na szosie w butach shimano m300 przewiewnych jak cholera
bez ochraniaczy, dwie pary skarpet
w domu lekki ból przy rozmrażaniu, ale nie było tragedii

Raist

Jazda w letnich butach spd to szale?stwo