Jazda w letnich butach spd to szale?stwo

Data: 2011-02-15 08:56:07
Autor: whitey
Jazda w letnich butach spd to szale?stwo
On 14/02/11 17:03, piecia aka dracorp wrote:

Zastanawia mnie jak kumpel to wytrzymuje, jeździ bez ochraniaczy na butach, ale do tego 3 pary skarpet i zaklejone dziury. A Wy?

genetyka po prostu. w przeszlosci migracje ludzi i krzyzowanie sie. moze
twoi przodkowie ze slonecznej Italii razem z oddzialami cesarstwa
przyszli? moi to raczej zza uralu... stad pewnie ja nie marzne w stopy,
ale ty za to jestes "bella in sella" (jak zaswieci slonko) a ja dalej
jak "zza uralu" ;-D

--
whitey

"nie badz glupia, szatan lubi male piersi" - http://drescesarza.blox.pl

Data: 2011-02-15 10:28:52
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 15 Feb 2011 08:56:07 +0000, whitey napisał(a):

[...]

W tą zimę jakoś zacząłem bardziej odczuwać zimno, jakoś tak częściej włączam kaloryfer. Może to ten wiek :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-03-19 17:34:09
Autor: piecia aka dracorp
Jazda w letnich butach spd to szale?stwo
Tak po dzisiejszej przejażdżce stwierdzam, że po prostu moje buty są za ciasne i stąd pewnie szybsze wyziębianie. Dzisiaj było około 5stp ale silny wiatr i znowu wróciłem ze zmarzniętymi palcami. Szkoda że jednak nie kupiłem butów o 1 rozmiar większych.

--
piecia aka dracorp

Jazda w letnich butach spd to szale?stwo