Jazda z 4/5 śrubami do tarczy

Data: 2013-04-16 09:36:31
Autor: Vlad The Ripper
Jazda z 4/5 śrubami do tarczy
U mnie kiedyś oponiarze nie dokręcili jednej śruby od koła. Po 2 dniach i przejechaniu około 50km mało mnie przednie lewe koło nie wyprzedziło. Więc odradzam jeżdżenie bez jednej śruby dalej niż do najbliższego warsztatu.

Data: 2013-04-16 01:52:28
Autor: grzech
Jazda z 4/5 ¶rubami do tarczy
U mnie kiedy¶ oponiarze nie dokręcili jednej ¶ruby od koła. Po 2 dniach i
przejechaniu około 50km mało mnie przednie lewe koło nie wyprzedziło. Więc
odradzam jeżdżenie bez jednej ¶ruby dalej niż do najbliższego warsztatu.

To chyba musiałe¶ mieć tylko t± jedn±:)
skodzia - luz - od roku tak jeżdżę i nic się złego nie dzieje. Co
innego gdyby¶ miał firmowo 4 i brak jednej.
Na wyważenie koła to chyba nie wpływa bo trakcję mam ok.

____
grzech
626

Data: 2013-04-16 08:56:45
Autor: AZ
Jazda z 4/5 śrubami do tarczy
On 2013-04-16, grzech <zulusik25@gmail.com> wrote:
[...]

To chyba musiałeś mieć tylko tą jedną:)
skodzia - luz - od roku tak jeżdżę i nic się złego nie dzieje. Co
innego gdybyś miał firmowo 4 i brak jednej.
Na wyważenie koła to chyba nie wpływa bo trakcję mam ok.

Za blisko osi zeby mialo wplyw. Mam oryginalnie 4, raz urwalem jedna i
jezdzilem na trzech chyba z rok czasu albo lepiej :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-04-16 14:33:12
Autor: Marek
Jazda z 4/5 ¶rubami do tarczy
To chyba musiałe¶ mieć tylko t± jedn±:)
skodzia - luz - od roku tak jeżdżę i nic się złego nie dzieje. Co
innego gdyby¶ miał firmowo 4 i brak jednej.
Na wyważenie koła to chyba nie wpływa bo trakcję mam ok.

Ponad rok jezdze na 3 z 4 i jest git.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-04-17 10:15:39
Autor: Ryszard G.
Jazda z 4/5 ¶rubami do tarczy

Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kkjgkh$hq1$2@speranza.aioe.org...

[...]

[...]

Koło przednie czy tylne?

R.G.

Data: 2013-04-17 04:32:00
Autor: kogutek444
Jazda z 4/5 ¶rubami do tarczy
W dniu ¶roda, 17 kwietnia 2013 10:15:39 UTC+2 użytkownik Ryszard G. napisał:
> [...]

> innego gdyby¶ miał firmowo 4 i brak jednej.

> Na wyważenie koła to chyba nie wpływa bo trakcję mam ok.

Jakie ma znaczenie przy 90 czy to przednie albo tylne?

Data: 2013-04-17 11:56:19
Autor: masti
Jazda z 4/5 ¶rubami do tarczy
Dnia pięknego Wed, 17 Apr 2013 04:32:00 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Jakie ma znaczenie przy 90 czy to przednie albo tylne?

jak już to wolałbym zgubić tylne a nie przednie

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-16 07:40:22
Autor: AZ
Jazda z 4/5 śrubami do tarczy
On 2013-04-16, Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote:
[...]
Tak, tak... A skad wiesz ze nie dokrecili jednej?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-04-16 10:35:30
Autor: Tomasz Pyra
Jazda z 4/5 ¶rubami do tarczy
Dnia Tue, 16 Apr 2013 09:36:31 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):

U mnie kiedy¶ oponiarze nie dokręcili jednej ¶ruby od koła. Po 2 dniach i przejechaniu około 50km mało mnie przednie lewe koło nie wyprzedziło.

Obawiam się że niedokręcona musiała być więcej niż jedna.

Jazda z 4/5 śrubami do tarczy