Jazda z 4/5 śrubami do tarczy

Data: 2013-04-15 21:12:42
Autor: PiteR
Jazda z 4/5 śrubami do tarczy
na  ** p.m.s **  skodzia pisze tak:

wepchnął jakoś tak na siłę, że była wygięta, i teraz jak ją
wyjęli, to już nie da sie włożyc spowrotem, bo z tarczą w tym
miejscu coś nie tak - że gwint uszkodzony

W tarczy hamulcowej są dziury nieco większe od śrub. Śruby przechodzą
luźno przez tarcze hamulcową i wkręcone są dopiero w piastę.

Czyli piasta jest częścią, która trzeba wymienić.

http://www.briskoda.net/forums/topic/205664-changing-brake-padscalipers-tech-drawings/

Ostatecznie powiedzieli, że kompletnie mam się tym nie przejmować
i bez problemu mogę sobie jeździć na tych 4 śrubach z 5, i że
kiedyś tam przy okazji czegoś innego mogę to sobie zrobić.

my tu nie popieramy druciarstwa ;)

po co odwlekać jak i tak trzeba to zrobić

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-04-15 23:35:52
Autor: Tomasz Pyra
Jazda z 4/5 śrubami do tarczy
Dnia Mon, 15 Apr 2013 21:12:42 +0200, PiteR napisał(a):

[...]

Przejechałem kiedyś KJS-a mając z tyłu w cieniasie 3 z 4 szpilek i nic się
nie stało, pomimo jazdy rozmaitymi bokami.

No ale oczywiście - jaki sens z tym czekać? To nie będzie rujnująca
finansowo naprawa.

Tu jest tylko taka rzecz, że wymiana przedniej piasty, tak żeby nie
zniszczyć łożyska może wymagać trochę wprawy - warto poszukać kogoś kto już
to robił i wie o co chodzi.
No chyba że w Skodzie jest jakoś inaczej.

Data: 2013-04-16 03:52:11
Autor: Jimiasty
Jazda z 4/5 śrubami do tarczy
W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 23:35:52 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
[...]

przewaznie chyba i tak piasta jest od razu z lozyskiem i kosztuje pewnie z 300-400zl

Data: 2013-04-16 08:23:28
Autor: tck
Jazda z 4/5 śrubami do tarczy

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:i99jrf90kay$.1m85shfuusc8b$.dlg40tude.net...
[...]

ja to bym udal sie jeszcze do kogos kto stwierdzi co tam sie stalo tak naprawde, po tym opisie to trudno diagnozowac i ustalic forme naprawy.
moze nie trzeba wymieniac piasty tylko gwint uszkodzony na srubie, moze nowa sruba wystarczy? ewentualnie gwintownikiem poprawic gwint w piascie i dac nowa srube

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Jazda z 4/5 śrubami do tarczy