Jazda z Uni

Data: 2011-12-30 10:42:33
Autor: Micha V-R
Jazda z Uni
W dniu 2011-12-30 08:09, Punge pisze:
Parlament Europejski przygotowuje przepisy, ktre maj zwikszy
bezpieczestwo na drogach.

- ograniczenie prdkoci do 30 km/h na terenie zabudowanym,
to jest glupota, ale na znakach podnoszacych ograniczenie predkosci, ktos musi zarobic
- blokady antyalkoholowe zaponu w nowych samochodach,
moze to i dobre, ale z piciem w zime w aucie na parkingu, strasznie sie zmarznie, jak silnika nie odpali
- kamizelki odblaskowe - po jednej dla kadego z podrujcych,
glupota
- obowizek przechodzenia przez kadego kierowc co 10 lat kursu
pierwszej pomocy,
to dobry pomysl
- zakaz wysyania SMS-w, e-maili i przegldania internetu przez
kierowc,
bardzo dobry pomysl
- delegalizacja antyradarw,
nigdy nie byly w pl legalne, mozna bylo miec, ale nie wolno ich uzywac
- obowizkowy ABS w motocyklach,
i tak juz jest w wiekszosci nowych
- wicej fotoradarw (take robicych zdjcia od tyu),
to zle
- wicej punktw karnych za najbardziej niebezpieczne wykroczenia,
zalezy za jakie
- obowizkowe czujniki cinienia w oponach,
szczyt glupoty
- Obowizkowa wiedza na temat opon,
znaczy jaka?
- obowizek posiadania "czarnych skrzynek" i systemw wzywajcych
suby ratunkowe po wypadku.
hehehe
- ciganie za wykroczenia popenione za granic
niby teraz tez jest
- walka z szalejcymi motocyklistami.
na cargo tez?

Aaaaa i to nie jest art, tam ludzie traktuj to na powanie.
Jak wszedzie, siedza durne paly i musza pokazac, ze cos robia i za cos biora pieniadze, nie zawsze to madre musi byc, ale byleby szum byl

Michal V-R
gg 9409047
yje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-12-30 11:35:30
Autor: Monster
Jazda z Uni
W dniu 2011-12-30 10:42, Micha V-R pisze:

- walka z szalejcymi motocyklistami.
na cargo tez?
Przecie Cargo to najniebezpieczniejsze miejsce w centrum miasta,dzieci,przedszkola itp,zwaszcza w nocy,wic zakaz ruchu sterczy,no i susz czsto.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-12-30 12:37:48
Autor: Jarek Andrzejewski
Jazda z Uni
W dniu 2011-12-30 08:09, Punge pisze:
Parlament Europejski przygotowuje przepisy, ktre maj zwikszy
bezpieczestwo na drogach.

- blokady antyalkoholowe zaponu w nowych samochodach,

ciekawe, jak sobie poradz w pogotowiu, policji i rnego rodzaju
straach wiejsko-gminnych: pijanego nie bd w stanie przewie?

- zakaz wysyania SMS-w, e-maili i przegldania internetu przez
kierowc,

ciekawe, jak to skodyfikuj. Czy np. irc-owanie uwzgldni? Albo
"panie wadzo, ja tylko po X.11 si czyem z serwere. Internet? Ale
adneg interneta nie przegldaem".

- Obowizkowa wiedza na temat opon,

jaka? Wszystko bdzie w stosownym rozporzdzeniu, opracowane
szczegowo i jasno jak lista lekw refundowanych :-)
Powstan Pastwowe Komisje Egzaminacyjne Na Temat Opon w kadym
powiecie, a Wysza Pastwowa Szkoa Opon bdzie przyznawaa
odpowiednie tytuy zawodowe dla instruktorw.

- walka z szalejcymi motocyklistami.

bd obowizkowe badania psychiatryczne na okoliczno szalestwa :-)

Nie mona po prostu rozwiza dobrowolnie tej Unii tylko koniecznie
trzeba w ten sposb prowadzi do jej upadku?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-30 04:33:08
Autor: WS
Jazda z Uni
On 30 Gru, 12:37, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:
W dniu 2011-12-30 08:09, Punge pisze:

ciekawe, jak sobie poradz w pogotowiu, policji i rnego rodzaju
straach wiejsko-gminnych: pijanego nie bd w stanie przewie?

e tam...jesli same opary alko w samochodzie beda powodowaly blokade
zaplonu, to
bedzie lista uprzywilejowanych (bez czujnika) np. ww. sluby,
(p)oslowie... ;)
no i oczywiscie obowaiazkowy punkt przetargu na pojazdy dla nich
"usuniecie blokady..." platny extra ;)

a plyn do spryskiwaczy oparty na alkoholu okaze sie nieekologiczny,
wywolujacy efekt cieplarniany i zastapi sie go jakas opatentowana
mieszanka w cenie 100Eu/litr ;)

WS

Data: 2011-12-30 13:06:26
Autor: de Fresz
Jazda z Unią
On 2011-12-30 12:37:48 +0100, Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> said:

[...]

Raczej idzie o to, e kierownik bdzie musia chuchn coby silnik odpali, pasaerowie dalej bd mogli by najebani.

Nie mona po prostu rozwiza dobrowolnie tej Unii tylko koniecznie
trzeba w ten sposb prowadzi do jej upadku?

Pewnie inaczej si nie da. Zreszt stawiam, e to na razie tylko jaki luny projekt, do wejcia w ycie jeszcze troch zostao, jak nie formalnoci, to czasu - Junia takich zmian raczej nie wprowadza z roku na rok, tylko s ogaszane z kilkuletnim wyprzedzeniem.

de Fresz

Data: 2011-12-30 14:59:02
Autor: Jarek Andrzejewski
Jazda z Uni
On Fri, 30 Dec 2011 13:06:26 +0100, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl>

On 2011-12-30 12:37:48 +0100, Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> said:

[...]

hmmm, czyli wystarczy jeden trzewy (choby dziecko) i system zostanie
oszukany? Chyba producenci czujnikw chemicznych maj wydatki i
szukaj przychodw...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-30 16:24:26
Autor: Leszek Karlik
Jazda z Unią
On Fri, 30 Dec 2011 14:59:02 +0100, Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com>  wrote:

[...]
Raczej idzie o to, że kierownik będzie musiał chuchnąć coby silnik
odpalić, pasażerowie dalej będą mogli być najebani.

hmmm, czyli wystarczy jeden trzeźwy (choćby dziecko) i system zostanie
oszukany?

Wiesz, systemy zabezpieczeń nie muszą być skuteczne w 100% czy nawet
w 90% żeby było warto je wprowadzić. Założenie jest takie, że jak
jest ktoś trzeźwy, to mniejsza szansa, że dmuchnie a potem puści
pijanego kierowcę, no i eliminujemy z ulic tak samotnego pana Zenka, co
po bibie wraca do domu jak i samochód pełen 18-latków świeżo po
imprezie i nawalonych w szpadel.

Oczywiście, pan Zenek zawsze może zaczepiać przechodniów na
ulicy "pppanie, dmuchnij mi no pan w samochód, nie bądź żyła" ale
takie akcje mogą równie dobrze skończyć się tym, że ktoś powie
że jednak niechętnie, a za zakrętem weźmie telefon i zadzwoni
na policję.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-12-30 20:14:05
Autor: N1
Jazda z Unią
W dniu 2011-12-30 16:24, Leszek Karlik pisze:
[...]

A po co? Jesteśmy przedsiębiorczym narodem. "Korekta liczników oraz dopasowywanie do osobowości kierowcy blokady antyalkoholowej"
:-)

Data: 2011-12-30 21:41:25
Autor: ogórek
Jazda z Unią
W dniu 2011-12-30 20:14, N1 pisze:
[...]

Wydaje mi się, że jednak znacznie prościej i logiczniej byłoby wypisać się z tego kołchozu.

Data: 2011-12-31 16:04:34
Autor: Jasio
Jazda z Unią
Użytkownik "ogórek" <ja@wm.pl> napisał w wiadomości news:jdl7ma$1mp$1mx1.internetia.pl...

Wydaje mi się, że jednak znacznie prościej i logiczniej byłoby wypisać się z tego kołchozu.

Somalia, libertariański raj na ziemi, zaprasza.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2011-12-31 16:29:58
Autor: Tytus z domQ
Jazda z Unią
Siemka

***"Jasio"  Somalia, libertariański raj na ziemi, zaprasza.

Kiedys jeszcze zatesknisz za tym rajem mlody czlowieku...

Tytus

Data: 2012-01-02 22:03:41
Autor: Jasio
Jazda z Unią
Użytkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdn9pt$bui$1inews.gazeta.pl...
Siemka

***"Jasio"  Somalia, libertariański raj na ziemi, zaprasza.

Kiedys jeszcze zatesknisz za tym rajem mlody czlowieku...

Za Somalią?
Wiem, że słowo "patriotyzm" jest obciachowe, ale ja lubię ten kraj w którym mieszkamy.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-01-02 22:16:52
Autor: Tytus z domQ
Jazda z Unią
Siemka
***"Jasio"
Za Somalią?
 Wiem, że słowo "patriotyzm" jest obciachowe, ale ja lubię ten kraj w
 którym mieszkamy.

Napisalem to o wolnosci szerszym kontekscie - co do milosci do ojczyzny, to czy mi sie wydaje czy uprawiales niedawno turystyke na wyspy???

Tytus

Data: 2012-01-07 15:37:51
Autor: Jasio
Jazda z Unią
Użytkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdt6s4$nkp$1inews.gazeta.pl...

Napisalem to o wolnosci szerszym kontekscie - co do milosci do ojczyzny, to czy mi sie wydaje czy uprawiales niedawno turystyke na wyspy???

Czy jedno wyklucza drugie?

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-01-07 16:11:10
Autor: AZ
Jazda z Unią
On 2012-01-07, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

Napisalem to o wolnosci szerszym kontekscie - co do milosci do ojczyzny, to czy mi sie wydaje czy uprawiales niedawno turystyke na wyspy???

Czy jedno wyklucza drugie?

Chwileczku. Napisales ze lubisz ten kraj, ale lubisz w calosci czy tylko
krajobrazy, pogode, ludzi? Bo poza tym nie wiem co tu jest lubic...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-07 17:03:22
Autor: Tytus z domQ
Jazda z Unią
Siemka

***"Jasio"
 Czy jedno wyklucza drugie?

Nie jesli wyjazdy sa turystyczne - bo skoro tu tak pieknie i wspaniale to po co zanizac serdnia zarobkow w UK???

Tytus

Data: 2012-01-07 17:40:45
Autor: Hinek
Jazda z Unią
Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał

Czy jedno wyklucza drugie?

Oczywiście. Jeśli tego nie widzisz - jesteś dwulicowy.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2012-01-08 12:25:02
Autor: Hinek
Jazda z Unią
Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał

Oczywiście. Jeśli tego nie widzisz - jesteś dwulicowy.

Odwołuję  :]

--
Hinek

Data: 2012-01-01 20:19:16
Autor: Jarek Andrzejewski
Jazda z Uni
On Sat, 31 Dec 2011 16:04:34 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl>
wrote:

Somalia, libertariaski raj na ziemi, zaprasza.

https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/so.html

Despite the lack of effective national governance, Somalia has
maintained a healthy informal economy/.../

Telecommunication firms /.../ offer the lowest international call
rates on the continent.

Data: 2012-01-02 22:10:41
Autor: Jasio
Jazda z Uni
Uytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisa w wiadomoci news:hdc1g712tv86eti72svegi2pjsjdqs55nf4ax.com...
wrote:

[...]

A moe to:

"Age structure:
65 years and over: 2.4% (male 95,859/female 142,383) (2011 est.)"

Albo to:

"School life ezpectancy (primary to tertiary education):
total: 3 years
male: 3 years
female: 2 years (2007)"

Dobre, dobre.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2011-12-30 20:52:13
Autor: Jarek Andrzejewski
Jazda z Uni
On Fri, 30 Dec 2011 16:24:26 +0100, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl>
wrote:

[...]

Wiesz, systemy zabezpiecze nie musz by skuteczne w 100% czy nawet
w 90% eby byo warto je wprowadzi. Zaoenie jest takie, e jak

dobra, mam: przed imprez dmuchamy balonik, a po - wypuszczamy
zawarto w czujnik :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-31 16:35:16
Autor: siinski
Jazda z Uni
On 30 Gru 2011, 14:59, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:
On Fri, 30 Dec 2011 13:06:26 +0100, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl>
wrote:

> [...]

hmmm, czyli wystarczy jeden trzewy (choby dziecko) i system zostanie
oszukany? Chyba producenci czujnikw chemicznych maj wydatki i

Nie potrzebny bdzie aden trzewy na pokadzie.Wemiesz kompresor z
zestawu naprawczego do opon ( coraz czciej montowany w nowszych
autach zamiast koa zapasowego zestaw kompresor + pianka
uszczelniajca ) wtyczka w gniazdko zapalniczki,wczysz na chwil aby
dmuchn w alkoczujnik i jazda na maxa w kocu Polak potrafi.

Data: 2012-01-01 20:28:58
Autor: Jarek Andrzejewski
Jazda z Uni
On Sat, 31 Dec 2011 16:35:16 -0800 (PST), siinski
<j.siinski@gmail.com> wrote:

Nie potrzebny bdzie aden trzewy na pokadzie.Wemiesz kompresor z
zestawu naprawczego do opon ( coraz czciej montowany w nowszych

przed tym mona si zabezpieczy: wydychane powietrze mocno rni si
skadem od wdychanego.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-01-01 19:43:04
Autor: AZ
Jazda z Unią
On 2012-01-01, Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> wrote:

przed tym można się zabezpieczyć: wydychane powietrze mocno różni się
składem od wdychanego.

Czyli jednak nadmuchac balonik ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-30 21:55:04
Autor: Hinek
Jazda z Uni
Uytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisa

Raczej idzie o to, e kierownik bdzie musia chuchn coby silnik odpali, pasaerowie dalej bd mogli by najebani.

Nie trzeba bdzie nigdzie chucha bo jest te plan wszczepiania
wszystkim mikrochipw. Ma to rozwiza wiele problemw:
niepotrzebne stan sie  np. dokumenty ktre teraz nosisz
przy sobie...Ot, przejedasz przez bramk Viatol i od razu
bdzie wiadomo czy masz aktualne prawo jazdy itd.
Chip ten bdzie te mia sekcj medyczn i midzy innymi mona
bdzie od odczyta z niego takie dane jak poziom cukru, cinienie
krwi, poziom alkoholu i itp. Nie uruchomisz auta jeli bdziesz mia
alkohol we krwi, nie bdziesz mia bada lekarskich albo jechae
zbyt duo godzin bez odpoczynku lub jechae zbyt szybko itd.
Pojazd potrzebne dane byskawicznie odczyta z Twojego osbistego
chipa. Bdzie to wprowadzane od 2015 r czyli ju niedugo.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-30 21:56:49
Autor: Piotr Rezmer
Jazda z Uni
Hinek pisze:

Pojazd potrzebne dane byskawicznie odczyta z Twojego osbistego
chipa. Bdzie to wprowadzane od 2015 r czyli ju niedugo.
Pozdr

Ty z tym czipem to na serio? Obowizkowe czy dobrowolne? Czipowanie ludzi bdzie bezpatne, czy podobnie jak podpis elektroniczny - kilka stwek?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-12-30 13:17:34
Autor: WS
Jazda z Uni
On 30 Gru, 21:56, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_sp...@ens.net.pl>
wrote:

Ty z tym czipem to na serio? Obowizkowe czy dobrowolne? Czipowanie
ludzi bdzie bezpatne, czy podobnie jak podpis elektroniczny - kilka
stwek?

to to, przy ktorym NFZ odmowil refundacji znieczulenia? to dobrowolne,
ale bez chipa nie uda sie zadnej granicy eurokolchozu przekroczyc...

WS

Data: 2011-12-30 22:19:03
Autor: Hinek
Jazda z Uni
Uytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisa

 ludzi bdzie bezpatne, czy podobnie jak podpis elektroniczny - kilka stwek?

Za dowd osobisty pacisz, za paszport pacisz a czipa by
chcia za darmo??
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-30 23:15:58
Autor: N1
Jazda z Uni
W dniu 2011-12-30 22:19, Hinek pisze:
Za dowd osobisty pacisz, za paszport pacisz a czipa by
chcia za darmo??
Pozdr

"Sprzedam czipa z demontau" :-)

Data: 2011-12-31 06:36:31
Autor: WOJO
Jazda z Uni
[...]

Normalnie lepszy ni S.Lem :)
WOJO

Data: 2011-12-31 08:26:00
Autor: Budy
Jazda z Uni
Uytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisa w wiadomoci news:jdm705$kt0$1node2.news.atman.pl...
Pojazd potrzebne dane byskawicznie odczyta z Twojego osbistego
chipa. Bdzie to wprowadzane od 2015 r czyli ju niedugo.
Pozdr

Normalnie lepszy ni S.Lem :)

moze i lepsze - ale w dobie eurourzdasw wszystko jest mozliwe. I to moze nie chodzic (najpierw) o totaln kontrole a zwyky unijny/bandycki lobbing - przyjdzie producent czipw, posmaruje, bdzie dyrektywa. Niewiarygodne? A wiecie ile osb w unii zadecydowao o wycofaniu tradycyjnych arwek a zastapienie ich energooszczednymi? Pi.... Nie wierze ze nie odbyo sie smarowanie chociaz oczywiscie jest mozliwe ze wobec maej liczebnosci tej komisji przez przypadek sie zoyo ze wszystkie one byy idiotami.

b.

Data: 2011-12-31 12:20:05
Autor: Leszek Karlik
Jazda z Uni±
On Sat, 31 Dec 2011 08:26:00 +0100, Budyñ <bud_yn@gazeta.pl> wrote:

[...]
Pojazd potrzebne dane b³yskawicznie odczyta z Twojego osbistego
chipa. Bêdzie to wprowadzane od 2015 r czyli ju¿ nied³ugo.

Normalnie lepszy ni¿ S.Lem :)

moze i lepsze - ale w dobie eurourzêdasów wszystko jest mozliwe.

Na litość, paranoiczne teorie o tym, że niedługo będą wszystkim czipy
wszczepiać to w Stanach już od lat 80-tych są, wiadomo, obozy FEMA,
czarne śmigłowce, ONZ to New World Order, takie tam. A u nas to
ten pomysł można było znaleźć w Strażnicy pewnie. :-> (Chociaż tam
mogli się ograniczac do prorokowania obowiązkowego tatuażu kodu
kreskowego na czole)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-12-31 14:05:53
Autor: Tytus z domQ
Jazda z Uni±
Siemka

***"Leszek Karlik"
 Na litość, paranoiczne teorie o tym, że niedługo będą wszystkim czipy

Czipy nie sa konieczne - bo sa kontrowersyjne, za to nasz rzad w porozumieniu z firma ViaToll zachwycony olbrzymimi wplywami planuje wprowadzenie systemu AutoToll - oczywiscie dla dobra kierowcow samochodow osobowych. Poczatkowo ma to byc ulatwienie w placeniu za autostrady przez auta osobowe ale za stary jestem by wierzyc w dobra wole ustawodawcy i postawilbym dolary przeciwko orzechom iz kroi sie kolejna oplata za krajowki dla osobowek i motocykli

Tytus

Data: 2011-12-31 14:27:40
Autor: Piotr Rezmer
Jazda z Uni±
Tytus z domQ pisze:

[...]

Kiedyś będziemy z rozrzewnieniem wspominać czasy gdy litr benzyny był tańszy od litra wódki a jedynie co nam groziło to policjant z suszarką lub fotoradar.

Jedyna nadzieja w tym że Grecja, Hiszpania, Włochy rozsadzą unię od środka. Na razie unia dała nam drogi, kanalizację, bezpieczeństwo. Nieźle, może warto się już wypisać

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-12-31 14:33:23
Autor: Leszek Karlik
Jazda z Uni±
On Sat, 31 Dec 2011 14:27:40 +0100, Piotr Rezmer  <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:

[...]
[...]

Noo, bo w krajach co to nie są w Unii to ceny benzyny nie będą rosnąć a
władza nie będzie wprowadzać coraz to więcej rozwiązań mających na celu
nadzorowanie obywateli i zwiększanie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Już to widzę.

Witamy w 21 wieku, cyberpunk zaczął się jakiś czas temu.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-12-31 16:39:21
Autor: Hinek
Jazda z Uni±
Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał

Noo, bo w krajach co to nie są w Unii to ceny benzyny nie będą rosnąć a
władza nie będzie wprowadzać coraz to więcej rozwiązań mających na celu
nadzorowanie obywateli

Nie trzeba daleko jechać. W Rosji benzyna wychodzi po 2,6 zł i nikt
się tobą specjalnie nie interesuje.
U nas bodaj ponad 20 służb ma prawo ukarać kierowcę mandatem!
Ostatnio na trasie Gdynia - Szczecin naliczyłem 14 miejsc z
kontrolami. Policja, Służba Celna, Straż Graniczna, Straż Gminna,
Inspekcja...Straż Graniczna łapała np. tych co nie stanęli przed
stopem na nieczynnej od lat linii kolejowej w rejonie miejscowości Płoty.
Obłęd.

--
Hinek

Data: 2011-12-31 16:45:31
Autor: Leszek Karlik
Jazda z Uni±
On Sat, 31 Dec 2011 16:39:21 +0100, Hinek <hinek.nic@tlen.pl> wrote:

[...]
[...]

Taaa, tak długo jak się nie wychylasz i nie masz nic przeciwko  putinokracji,
bo wtedy to jest trochę gorzej. Albo dopóki jakiś pan władza nie stwierdzi,
że dawno łapówki nie dostał. Ale spoko, jak to taki raj na ziemi, to
czemu się nie wyprowadzisz do braci Słowian? Motocykliści tam pewnie mają
żyć, nie umierać! :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-12-31 16:55:55
Autor: Hinek
Jazda z Uni±
Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał

Motocykliści tam pewnie mają
żyć, nie umierać! :-)

No pewnie. Drogi lepsze, paliwo tańsze a policja przekupna!
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-31 17:02:50
Autor: Tytus z domQ
Jazda z Uni±
Siemka

*** "Leszek Karlik"  Taaa, tak długo jak się nie wychylasz i nie masz nic przeciwko putinokracji, bo wtedy to jest trochę gorzej. Albo dopóki jakiś pan władza nie stwierdzi, że dawno łapówki nie dostał.

Ale byles i widziales czy tak ci sie wydaje i powtarzasz glupoty ???

Tytus

Data: 2011-12-31 18:19:36
Autor: Leszek Karlik
Jazda z Uni±
On Sat, 31 Dec 2011 17:02:50 +0100, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

[...]
> [...]

Ale byles i widziales czy tak ci sie wydaje i powtarzasz glupoty ???

Że co, że niby jak nie będę żyć w Rosji to nie mogę krytykować ichniej
wersji "demokracji"? Czytałem wystarczająco dużo wiarygodnych informacji,
żeby wiedzieć, że z demokracją i prawami człowieka ten kraj nie ma dużo
wspólnego. Może więcej niż Chiny, ale nadal do standardów cywilizowanych
krajów im daleko.

A Ty się tam wyprowadzasz, do kraju swobody i taniej benzyny, z naszego
uciskającego jewrokołchozu czy jednak nie? :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-12-31 18:29:34
Autor: Tytus z domQ
Jazda z Uni±
Siemka

*** "Leszek Karlik"  Że co, że niby jak nie będę żyć w Rosji to nie mogę krytykować ichniej wersji "demokracji"? Czytałem wystarczająco dużo wiarygodnych informacji, żeby wiedzieć, że z demokracją i prawami człowieka ten kraj nie ma dużo wspólnego. Może więcej niż Chiny, ale nadal do standardów cywilizowanych krajów im daleko.

Czyli nie byles nie widziales ale wiesz...
Demokracja w Rosji jest dokladnie taka sama jak USA - czyli jesli placisz podatki i nie podskakujesz jest ok. Z tym ze Rosja jeszcze nie ma prawa legalnie pozwalajacego nazywania opozycji terrorystami.

Tytus

Data: 2011-12-31 16:36:33
Autor: marider
Jazda z Uni±
W dniu 2011-12-31 14:27, Piotr Rezmer pisze:
Na razie unia dała nam drogi, kanalizację, bezpieczeństwo.
Nieźle, może warto się już wypisać

Myslisz kto bedzie to splacal? Za darmo nic nie ma ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-12-30 13:55:27
Autor: Leszek Karlik
Jazda z Unią
On Fri, 30 Dec 2011 12:37:48 +0100, Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com>  wrote:

[...]
Parlament Europejski przygotowuje przepisy, które mają zwiększyć
bezpieczeństwo na drogach.
- blokady antyalkoholowe zapłonu w nowych samochodach,
ciekawe, jak sobie poradzą w pogotowiu, policji i różnego rodzaju
strażach wiejsko-gminnych: pijanego nie będą w stanie przewieźć?

To dla kierowcy ma być, więc żaden problem.

[...]
- zakaz wysyłania SMS-ów, e-maili i przeglądania internetu przez
kierowcę,
ciekawe, jak to skodyfikują. Czy np. irc-owanie uwzględnią? Albo
"panie władzo, ja tylko po X.11 się łączyłem z serwere. Internet? Ależ
żadneg interneta nie przeglądałem".

TCP/IP było? Było. No to mandacik. ;-) (A tak ogólnie, to raczej zakaz
korzystania z urządzeń wymagających spoglądania na ekran do wprowadzania
tekstu, a to czy podczas jazdy wysyłasz SMSa czy piszesz powieść to jakby
nie ma znaczenia)

I akurat to bardzo sensowny postulat, ludziom, którzy klikają SMSy czy
e-maile czy inne gtalki podczas prowadzenia pojazdu należałoby zabierać
prawo jazdy, a za drugim razem ucinać prawą rękę, to się może nauczą.

Na szczęście prędzej czy później zabronią ludziom prowadzenia samochodów
i będzie spokój, automatyczny samochód nie będzie robić sobie makijażu
podczas prowadzenia albo wyprzedzać na czwartego "bo co, ja nie dam  rady?!".
I wnuczki będą potem przychodzić i mówić "dziadku, dziadku, opowiedz jak
to jeździłeś samochodem ręcznie po ulicach, w czasach kiedy spływały
one krwią".

[...]
Nie można po prostu rozwiązać dobrowolnie tej Unii tylko koniecznie
trzeba w ten sposób prowadzić do jej upadku?

Tak, jestem pewien że zwiększanie bezpieczeństwa na drogach doprowadzi do
upadku Unii, tak samo jak wcześniej wprowadzanie obowiązku jazdy w pasach
doprowadziło do upadku państw, które je wprowadzały.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-12-30 13:58:16
Autor: de Fresz
Jazda z Unią
On 2011-12-30 13:55:27 +0100, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> said:

TCP/IP byo? Byo. No to mandacik. ;-) (A tak oglnie, to raczej zakaz
korzystania z urzdze wymagajcych spogldania na ekran do wprowadzania
tekstu, a to czy podczas jazdy wysyasz SMSa czy piszesz powie to jakby
nie ma znaczenia)

I tu sirodzi pewien problem - sprbuj obsuy GPSa, choby montowanego fabrycznie, bez spuszczania  z oczu drogi.

de Fresz

Data: 2011-12-30 14:09:19
Autor: duddits
Jazda z Uni
On 30.12.2011 13:58, de Fresz wrote:
I tu si rodzi pewien problem - sprbuj obsuy GPSa, choby
montowanego fabrycznie, bez spuszczania z oczu drogi.

HUD? I bdziesz jak pilot myliwca ... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Y6HtTFTqXlg

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-12-30 17:16:08
Autor: de Fresz
Jazda z Unią
On 2011-12-30 14:09:19 +0100, duddits <pawel@NOSPAM.fz6.pl> said:

[...]

I jest to bardzo sensowne rozwizanie. W brykach Bumy zaczo si co takiego pojawia gdzie na przeomie wiekw, nie wiem czemu tak wolno si to rozwija i nie podbija rynku masowego, koszty obecnie s jakie mieszne.

de Fresz

Data: 2011-12-30 14:26:50
Autor: Leszek Karlik
Jazda z Unią
On Fri, 30 Dec 2011 13:58:16 +0100, de Fresz <defresz@nospamo2.pl> wrote:

[...]
[...]

I tu się rodzi pewien problem - spróbuj obsłużyć GPSa, choćby  montowanego fabrycznie, bez spuszczania  z oczu drogi.

Ja na przykład obsługuję GPSa w ten sposób, że zanim odpalę motocykl to
wprowadzam, gdzie chcę jechać, a potem chowam go do kieszeni. I patrz,
JAKOŚ DZIAŁA. :-) A jak chcę coś zmienić, TO SIĘ ZATRZYMUJĘ.

Zdumiewające, wiem.

(No dobra, żeby nie było, czasem korzystam też z GPSa podczas jazdy
samochodem. Ale wtedy też nie klikam w niego podczas jazdy, tylko albo
każę go obsłużyć pasażerowi, albo się zatrzymuję)

A niedługo to będzie niewielki problem, bo będzie rozpoznawanie mowy
w miarę sensowne, więc do GPSa będzie można mówić.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-12-30 17:13:20
Autor: de Fresz
Jazda z Unią
On 2011-12-30 14:26:50 +0100, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> said:

I tu si rodzi pewien problem - sprbuj obsuy GPSa, choby  montowanego fabrycznie, bez spuszczania  z oczu drogi.

Ja na przykad obsuguj GPSa w ten sposb, e zanim odpal motocykl to
wprowadzam, gdzie chc jecha, a potem chowam go do kieszeni. I patrz,
JAKO DZIAA. :-) A jak chc co zmieni, TO SI ZATRZYMUJ.

Zdumiewajce, wiem.

Nawet bardzo ;-)

A niedugo to bdzie niewielki problem, bo bdzie rozpoznawanie mowy
w miar sensowne, wic do GPSa bdzie mona mwi.

Zwaszcza na motocyklu se pogadasz ;-) No i jak na razie to wszelkie systemu rozpoznawania mowy potrafi si cakiem fajnie pogubi i trzeba je cigle sprawdza i poprawia... no wanie, jak jest najszybciej?

de Fresz

Data: 2011-12-30 17:32:23
Autor: Leszek Karlik
Jazda z Unią
On Fri, 30 Dec 2011 17:13:20 +0100, de Fresz <defresz@nospamo2.pl> wrote:

[...]
A niedługo to będzie niewielki problem, bo będzie rozpoznawanie mowy
w miarę sensowne, więc do GPSa będzie można mówić.

Zwłaszcza na motocyklu se pogadasz ;-)

No laryngofon byłby niezły, to prawda. Ale na motocyklu to obsługa GPSa
palcami podczas jazdy to w ogóle lekki hardkor.

No i jak na razie to wszelkie systemu rozpoznawania mowy potrafią się  całkiem fajnie pogubić i trzeba je ciągle sprawdzać i poprawiać... no  właśnie, jak jest najszybciej?

Muszę powiedzieć, że guglowe rozpoznawanie mowy w Androidzie działa całkiem
nieźle jeżeli chodzi o GPSa i podawanie celu jazdy. Jeszcze 5-10 lat
i będzie naprawdę użyteczne. :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2011-12-30 20:53:28
Autor: Micha V-R
Jazda z Uni
W dniu 2011-12-30 17:13, de Fresz pisze:

A niedugo to bdzie niewielki problem, bo bdzie rozpoznawanie mowy
w miar sensowne, wic do GPSa bdzie mona mwi.

i wtedy gps nie zaddziala, bo po pijaku bedziesz belkotal i gps cie nie zrozumie

Data: 2011-12-30 20:16:50
Autor: N1
Jazda z Uni
W dniu 2011-12-30 13:58, de Fresz pisze:
I tu si rodzi pewien problem - sprbuj obsuy GPSa, choby
montowanego fabrycznie, bez spuszczania z oczu drogi.

Sprbuj spojrze na prdkociomierz bez spuszczania z oczu drogi. Uprzedzam, e pojcie "patrzenie ktem oka" nie jest zgodne z fizyk (wyduenie i skrcenie ogniskowej) :-)

Data: 2011-12-30 15:05:25
Autor: Jarek Andrzejewski
Jazda z Uni
On Fri, 30 Dec 2011 13:55:27 +0100, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl>
wrote:

I akurat to bardzo sensowny postulat, ludziom, ktrzy klikaj SMSy czy
e-maile czy inne gtalki podczas prowadzenia pojazdu naleaoby zabiera
prawo jazdy, a za drugim razem ucina praw rk, to si moe naucz.

a nie mona ich kara za to, co robi na drodze - z jakiegokolwiek
powodu, a nie "ata" dopisywaniem kolejnych czynnoci i protokow do
ustaw?
Idea jest oczywicie suszna: "skup si na drodze, kierowco", ale czy
kolejne dziesitki paragrafw to waciwa droga do celu?

Nie mona po prostu rozwiza dobrowolnie tej Unii tylko koniecznie
trzeba w ten sposb prowadzi do jej upadku?

Tak, jestem pewien e zwikszanie bezpieczestwa na drogach doprowadzi do
upadku Unii, tak samo jak wczeniej wprowadzanie obowizku jazdy w pasach
doprowadzio do upadku pastw, ktre je wprowadzay.

zwikszanie bezpieczestwa oczywicie jest ze wszech miar suszne, ale
ju dziesitki tysicy stron przepisw w randze ustaw i rozporzdze -
niekoniecznie. By moe wic kiedy nastpi krach ekonomiczny w
pastwach, w ktrych mieszkaj zdrowi i szczliwi ludzie wolni od
niebezpieczestw na drogach :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-12-30 16:21:47
Autor: Leszek Karlik
Jazda z Unią
On Fri, 30 Dec 2011 15:05:25 +0100, Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com>  wrote:

[...]
I akurat to bardzo sensowny postulat, ludziom, którzy klikają SMSy czy
e-maile czy inne gtalki podczas prowadzenia pojazdu należałoby zabierać
prawo jazdy, a za drugim razem ucinać prawą rękę, to się może nauczą.

a nie można ich karać za to, co robią na drodze - z jakiegokolwiek
powodu, a nie "łatać" dopisywaniem kolejnych czynności i protokołów do
ustaw?

Oczywiście, można po prostu walić "nieostrożną jazdę", ale z jednej
strony mamy policję, jaką mamy, z drugiej strony, mamy kierowców pieniaczy
jakich mamy, dorzucenie do taryfikatora "500, 6 za korzystanie z terminala
komunikacyjnego podczas prowadzenia pojazdu" będzie prostsze i mniej ludzi
będzie się wykłócać.

[...]
Tak, jestem pewien że zwiększanie bezpieczeństwa na drogach doprowadzi  do upadku Unii, tak samo jak wcześniej wprowadzanie obowiązku jazdy w  pasach doprowadziło do upadku państw, które je wprowadzały.

zwiększanie bezpieczeństwa oczywiście jest ze wszech miar słuszne, ale
już dziesiątki tysięcy stron przepisów w randze ustaw i rozporządzeń -
niekoniecznie. Być może więc kiedyś nastąpi krach ekonomiczny w
państwach, w których mieszkają zdrowi i szczęśliwi ludzie wolni od
niebezpieczeństw na drogach :-)

No niestety, na minimalizację państwa nie mamy co liczyć, od pierwszej
wojny światowej jest cały czas tylko gorzej. Ale przynajmniej teraz
biurokracja państwowa stawia sobie na cel rozrastanie się i jakieś tam
wspieranie ekonomii firm, które ją lobbują zamiast podbijania państw
ościennych w walce o zasoby, więc jest to pewien postęp. ;-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Jazda z Uni