Jazda z pasazerem - odczucia

Data: 2009-05-19 13:39:40
Autor: Easy
Jazda z pasazerem - odczucia

Użytkownik "Wieslaw" <jasiowawka@onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.00000ef1.4a129a05newsgate.onet.pl...
Witam,

Ciekawe czy ktos ma taki problem ja ja. Jazda samemu na motocyklu zwlaszcza
tak bez celu to dla mnie oznacza uczucie samtnosci. Wiec zeby toego nie
doswiadczac a jezdzic sobie motocyklem biore plecaczek jakas dziewczyne. Ale w
czasami w czasie jazdy czuje zlosc na tego pasazera, bo wiadomo przyspieszenie
nie to samo, hamowanie tez, i na dodatek biedze sie odpowiedzialnosc i boje sie
o tego pasazera. Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

Wieslaw

mnie najbardziej podoba sie własnie ta samotnosc... nikt nie brzeczy nad uchem, nie musze sie zastanawiac czy wszystko z tylu jest ok, nie musze dodatkowo sie zatrzymywac.. siedze ile chce i gdzie chce....
i faktycznie odpowiedzialnosc mniejsza...

--
Easy
Zielona Dziura

Jazda z pasazerem - odczucia