Jazda z pasazerem - odczucia

Data: 2009-05-19 13:53:33
Autor: BartekGSXF
Jazda z pasazerem - odczucia

Użytkownik "Wieslaw" <jasiowawka@onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.00000ef1.4a129a05newsgate.onet.pl...
Witam,

Ciekawe czy ktos ma taki problem ja ja. Jazda samemu na motocyklu zwlaszcza
tak bez celu to dla mnie oznacza uczucie samtnosci. Wiec zeby toego nie
doswiadczac a jezdzic sobie motocyklem biore plecaczek jakas dziewczyne. Ale w
czasami w czasie jazdy czuje zlosc na tego pasazera, bo wiadomo przyspieszenie
nie to samo, hamowanie tez, i na dodatek biedze sie odpowiedzialnosc i boje sie
o tego pasazera. Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?
Czekaj, czekaj, tobie brakuje _mocy_ jak jezdzisz z plecaczkiem? Ciagle masz ta CBR1000RR?
:)
Musisz brac lzejsze plecaczki.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-19 14:36:23
Autor: Eskimos
Jazda z pasazerem - odczucia
On Tue, 19 May 2009 13:53:33 +0200, "BartekGSXF"
<bartek.kacprzak@gamil.com> wrote:

Czekaj, czekaj, tobie brakuje _mocy_ jak jezdzisz z plecaczkiem? Ciagle masz ta CBR1000RR?

Każdy jeden motocykl gorzej jedzie, hamuje i skręca z pasażerem niz
tylko z kierowcą. Moc nie ma tu nic do rzeczy.

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-05-19 15:32:22
Autor: BartekGSXF
Jazda z pasazerem - odczucia

Użytkownik "Eskimos" <eskimos@tegoniemaicpnet.pl> napisał w wiadomości news:nq9515p97nqjejkfr8f0j2vearapc4vk2e4ax.com...
[...]

Jak zrozumialem z tego postu to CBR1000RR gorzej przyspiesza z pasazerem. Czyli w jezdzie miejskiej moto o mocy powyzej 150 km jezdzi gorzej?
A ja glupi jezdzilem na R1 z plecakiem i jakos braku przyspieszen nie stwierdzilem. Z hamowaniem to sie zgodze, ale zeby zaraz traktowac to jako wade? Bezsensu. Albo jezdzisz z plecakiem spokojnie albo latasz samemu na "maksa".
Ale pewnie ja to zle jezdze.
Z drugiej strony jak ktos chce "zapierdalac" zeby nie czuc spadku osiagow to chyba pasazer mu niepotrzebny.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-20 19:26:56
Autor: zbigi
Jazda z pasazerem - odczucia
Eskimos napisał(a):
[...]

Afcalebonie!
Moja Sikorka z przyzwoitym plecaczkiem zdecydowanie lepiej jezdzi :P Hamuje tak samo, a skreca chyba tez lepiej. ;)

Data: 2009-05-21 08:00:58
Autor: wiewior
Jazda z pasazerem - odczucia
zbigi pisze:
Eskimos napisał(a):
[...]

A moja Seca z pasażerem kończyła się jakieś 15-20km/h wcześniej - nie chodzi mi o v-max lecz o skręcanie, hamowanie, ogólnie rzecz nazywając trakcję.

--
wiewior

Data: 2009-05-21 09:04:18
Autor: Kefir
Jazda z pasazerem - odczucia
Elou!
"wiewior" <wiewio@o2.pl> wrote in message news:gv2qqg$lgd$1atlantis.news.neostrada.pl...
zbigi pisze:
Eskimos napisał(a):
[...]

Zwaz tylko ze Zbig jezdzi max tyle ile Ty przepinajac (w XJ) z 3 na 4. Poza tym  Rz-ulia wazy tyle co bagaz na dwutygodniowy wyjazd. Niech bedzie, pod namiot, wiec co Ty wiesz o jezdzie z pasazerem ;)

BTW: (do czytaczy) policzcie sobie czego Wam czesciej brakuje: mocy czy umiejetnosci? To dobry faktor przy zmianie sprzeta.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-21 12:06:04
Autor: gildor
Jazda z pasazerem - odczucia
Kefir pisze:
[...]

a ja lubiłem z żonom latać. ale ona już nie lubi ze mnom, to mam wygodniej i faktoru ubywa argumentów.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-21 12:25:15
Autor: Kefir
Jazda z pasazerem - odczucia
Elou!
"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gv392c$kot$3news.onet.pl...
Kefir pisze:
[...]

Kureff, kolejny z Rzonom o posturze kulomiotki ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-21 12:33:04
Autor: gildor
Jazda z pasazerem - odczucia
Kefir pisze:
[...]

żebyś chociaz taką miał.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-21 13:28:35
Autor: Kefir
Jazda z pasazerem - odczucia
Kefir pisze:
[...]

Chyba wyrazilem sie malo precyzyjnie: pasazer drobnej budowy niespecjalnie wplywa na wlasnosci jezdne. Doboru partner-ek/ow zyciowych kolegow nie smiem nawet komentowac.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-21 13:31:12
Autor: gildor
Jazda z pasazerem - odczucia
Kefir pisze:
[...]

atam. Zonzi na tylnym taborecie mi nie przeszkadzał. ale on też kulomiotką nie jest.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-21 13:38:34
Autor: Kefir
Jazda z pasazerem - odczucia
Kefir pisze:
[...]

Kulomiotem tym bardziej ;) Onze, jako bardzo kulturalny gosc, nie przeszkadza tak by default

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-21 13:42:49
Autor: gildor
Jazda z pasazerem - odczucia
Kefir pisze:
[...]

myślisz, że wiedząc, że go będę wiózł, celowo spadł z wagą?
dobra, nie ważne :) chodziło tylko o to, że mi pasażer nie przeszkadza. nie da się wtedy poszaleć, ale nie przeszkadza mi. mało wymagający widać jestem.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-21 14:47:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jazda z pasazerem - odczucia
gildor napisał(a):
chodziło tylko o to, że mi pasażer nie przeszkadza.

to przewiez mnie

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-21 14:58:28
Autor: Spider A.J.
Jazda z pasazerem - odczucia

"Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote

gildor napisał(a):
chodziło tylko o to, że mi pasażer nie przeszkadza.
to przewiez mnie

Nie bedziesz sie bal???

A tak na powaznie to IMHO to czy
pasazer przeszkadza czy nie
zalwzy w duzej mierze od pasazera,
nawet nie od gabarytow o czym szanowni Panowie
wspominali a od jego umiejetnosci
bycia tym z tylu.
Ot co.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-21 15:20:50
Autor: Kefir
Jazda z pasazerem - odczucia

gildor napisał(a):
[...]

Znaczy co - niedobory w hamowaniu i przyspieszaniu umiejetny acz ciezki pasazer nadrobi nagami? Pytamboniewiem ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-21 17:43:28
Autor: Spider A.J.
Jazda z pasazerem - odczucia

"Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote

Znaczy co - niedobory w hamowaniu i przyspieszaniu umiejetny acz ciezki pasazer nadrobi nagami?

Tylko o hamowaniu i przyspieszaniu byla mowa?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-21 15:20:33
Autor: gildor
Jazda z pasazerem - odczucia
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
chodziło tylko o to, że mi pasażer nie przeszkadza.

to przewiez mnie

prędkości przelotowe mojego rzęcha przewyższają odrobine prędkości piadżijo, więc mógłbyś mi spaść.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-21 15:44:20
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jazda z pasazerem - odczucia
gildor napisał(a):
prędkości przelotowe mojego rzęcha przewyższają odrobine prędkości piadżijo, więc mógłbyś mi spaść.

No to zrobimy to bez lubrykantow, wiec bedzie lepsza przyczepnosc. Wchodzisz w to?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-21 15:52:35
Autor: gildor
Jazda z pasazerem - odczucia
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
prędkości przelotowe mojego rzęcha przewyższają odrobine prędkości piadżijo, więc mógłbyś mi spaść.

No to zrobimy to bez lubrykantow, wiec bedzie lepsza przyczepnosc.

nie wiem czy mnie nie obrażasz.

Wchodzisz w to?

a obrażasz tam mnie? bo ja wrażliwy jestem

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-21 16:03:10
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jazda z pasazerem - odczucia
gildor napisał(a):
bo ja wrażliwy jestem

a no to moze Cie bolec...

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-21 16:34:02
Autor: gildor
Jazda z pasazerem - odczucia
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
bo ja wrażliwy jestem

a no to moze Cie bolec...

e nie, mnie nie. coś pokręciłeś. to Ty spadniesz. żeby spaść trza wpierw się nadziać.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-22 08:07:48
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jazda z pasazerem - odczucia
gildor napisał(a):
e nie, mnie nie. coś pokręciłeś. to Ty spadniesz. żeby spaść trza wpierw się nadziać.

chyba mi sie nie chce, jeszcze grzyba dostane

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-22 12:36:46
Autor: gildor
Jazda z pasazerem - odczucia
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
chyba mi sie nie chce, jeszcze grzyba dostane

kurcze, co mu się stało? może grzyba złapał? ten grzyb. dziś też tęsknie

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-22 12:53:27
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jazda z pasazerem - odczucia
gildor napisał(a):
kurcze, co mu się stało?

maluje jaja, duzo chlopakow sie do niego zglosilo

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-22 14:49:00
Autor: BartekGSXF
Jazda z pasazerem - odczucia

Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv5v7v$fu2$3news.onet.pl...
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
chyba mi sie nie chce, jeszcze grzyba dostane

kurcze, co mu się stało? może grzyba złapał? ten grzyb. dziś też tęsknie
No i poszedl sobie, a gdzie my teraz takiego grzyba znajdziemy??
"chlip"
Normalnie wzial i poszedl, przez Was, w las jak Zielonka chorazy,
 szydercy Wy.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-22 14:56:10
Autor: gildor
Jazda z pasazerem - odczucia
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
[...]

mam wrażenie, że zrozumiał, że w ęternecie nie jest się anonimowym zbytnio i łatwo można stracić pewne... możliwości?

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-22 20:42:32
Autor: Grzybol
Jazda z pasazerem - odczucia
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
chyba mi sie nie chce, jeszcze grzyba dostane
kurcze, co mu się stało? może grzyba złapał? ten grzyb. dziś też tęsknie

Jestem. Nie płacz. Dla Ciebie zostałem. Wiesz przecież...

--
Grzybol

Data: 2009-05-22 14:15:08
Autor: Jasio
Jazda z pasazerem - odczucia

Użytkownik "zbigi" napisał w wiadomości news:gv1ecq$7in$3news.onet.pl...

Afcalebonie!
Moja Sikorka z przyzwoitym plecaczkiem zdecydowanie lepiej jezdzi :P Hamuje tak samo, a skreca chyba tez lepiej. ;)

A próbowałeś kiedyś z nieprzyzwoitym?
Też może być fajnie. (:

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-05-28 06:31:32
Autor: zbigi
Jazda z pasazerem - odczucia
Jasio napisał(a):
[...]

Yyyy... Chyba nie. Chociaz zalezy od kontekstu - ja mialem chyba inny na mysli :P

Też może być fajnie. (:

Niewatpliwie :)

Jazda z pasazerem - odczucia