Jazda z pasazerem - odczucia

Data: 2009-05-19 14:10:19
Autor: fv
Jazda z pasazerem - odczucia
Wieslaw wrote:
Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

Planowałem sobie pojeździć po polsce na dłuuugie wycieczki, ale jakoś bez plecaczka to nie wychodzi.
Po prostu jazda z pasażerką, z którą dzieli się emocje i wspólnie dociera do celu jest bardziej
satysfakcjonująca.

Jedno czego nie lubię to krótkie wycieczki z pasażerem. Długie to co innego. Po takiej długiej
wspólnej drodze (np. nad może czy w góry) pozostają wspomnienia na całe życie.

Mnie np. GS 500 będzie się zawsze kojarzył z trudną i męczącą ale jednak bardzo fajną wycieczką nad
morze. A chwil które spędziłem na motocyklu sam, po prostu jakoś z czasem nie pamiętam, nie
poczytuję ich za jakiś sukces...

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-05-20 10:33:39
Autor: metalbeast
Jazda z pasazerem - odczucia

[...]

też śmignąłem ostatnio z plecaczkiem na GSie spory kawałek. Ja nie wiem jak można narzekać, że 150KM moto z plecaczkiem nie idzie ???? Jadąc na GSie który ma 1/3KM z tego jakoś wcale nie czuje tragicznej utraty przyspieszeń. Tylko tyle, że moto wyżej kręcę i wszystko gra. A w zakręty to nawet lepiej się składa, bo moto lepiej dociążone...

Jazda z pasazerem - odczucia