Jazda z pasazerem - odczucia

Data: 2009-05-19 16:17:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jazda z pasazerem - odczucia
Wieslaw wydusił z siebie te słowy:

Witam,

Ciekawe czy ktos ma taki problem ja ja. Jazda samemu na motocyklu
zwlaszcza tak bez celu to dla mnie oznacza uczucie samtnosci. Wiec
zeby toego nie doswiadczac a jezdzic sobie motocyklem biore plecaczek
jakas dziewczyne. Ale w czasami w czasie jazdy czuje zlosc na tego
pasazera, bo wiadomo przyspieszenie nie to samo, hamowanie tez, i na
dodatek biedze sie odpowiedzialnosc i boje sie o tego pasazera. Jakie
sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

ja w ogole mam solówke i nikt mi sie na tył nie pcha ... bo z plecaczkiem to wg mnie moze być tylko konieczność, a nie przyjemnośc.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Jazda z pasazerem - odczucia