Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi

Data: 2011-07-16 15:59:33
Autor: P_ablo
Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
Użytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisał w wiadomo¶ci news:4e217eef$0$3504$65785112news.neostrada.pl...
Witam.
Pytanie z ciekawosci.
Jaki jest sposob na powstrzymanie za wczasu bujania przyczepa, czyli co zrobic aby to wszystko uspokoic, w sytuacji kiedy jest to jeszce do opanowania?
Zwolnic, przyspieszyc, kontrowac itp?
Tu sytuacja http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/602a5dea9fc8513672a86971968b39d1.gif
?1308692773

To sie nazywa wezykowanie...
Nalezy przyspieszyc a jesli to nie pomaga to zwolnic i przyspieszyc. Nalezy unikac kontry kierownica ale jesli juz potrzeba, to wykonywac je bardzo delikatnie - generalnie latwo sie pisze jednak trudno wykonuje!

To co widzisz na filmie to najprawdopodobniej zle zaladowana i/lub przeladowana przyczepa. Powodem moga byc tez zle napompowane kola oraz zbyt wysoka predkosc. Nie bez powodu przepisy mowia o maksymalnym nacisku na hak i predkosciach z przyczepa. Ponadto ten samochod nie mial prawa ciagnac tej przyczepy z tym ladunkiem!

Mialem kiedys taki przypadek przez zle zaladowane auto na lawecie (silnikiem z tylu). Niestety przyczepa tak ciagnela tyl dostawczaka do gory, ze nie dalo sie jej uspokoic. Auto z przyczepa zlozyly sie jak scyzoryk. Jednak skonczylo sie tylko na pogietej przyczepie i uszkodzonym boku dostawczaka. Na szczescie kola lawety nie zlapaly pobocza a brakowalo ze 20 cm...

--
Picasso

Data: 2011-07-16 14:03:37
Autor: to
Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
begin P_ablo
To sie nazywa wezykowanie...
Nalezy przyspieszyc

Czyli zgadłem! Wygrałem coś?

Data: 2011-07-16 16:12:36
Autor: jerzu
Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
On 16 Jul 2011 14:03:37 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

Czyli zgadłem! Wygrałem co¶?

Tak. Klocek :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-16 14:15:53
Autor: to
Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
begin jerzu
Tak. Klocek :P

Widziałem, że ktoś to napisze. Smacznego, jerzu!

Data: 2011-07-16 16:33:49
Autor: jerzu
Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
On 16 Jul 2011 14:15:53 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

Widziałem, że kto¶ to napisze. Smacznego, jerzu!

Dziękuję, ale nie będę Tobie podjadał obiadu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-16 16:59:45
Autor: to
Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
begin jerzu
Widziałem, że ktoś to napisze. Smacznego, jerzu!

Dziękuję, ale nie będę Tobie podjadał obiadu.

Dziwne, że klocek kojarzy Ci się z posiłkiem, ale przyjmij do wiadomości, że ja gustuję w nieco innym pożywieniu.

Data: 2011-07-16 19:18:49
Autor: th
Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
W dniu 2011-07-16 18:59, to pisze:
begin jerzu

Widziałem, że kto¶ to napisze. Smacznego, jerzu!

Dziękuję, ale nie będę Tobie podjadał obiadu.

Dziwne, że klocek kojarzy Ci się z posiłkiem, ale przyjmij do wiadomo¶ci,
że ja gustuję w nieco innym pożywieniu.

Miliony much nie mog± się mylić. Smacznego.

Data: 2011-07-16 20:01:30
Autor: jerzu
On 16 Jul 2011 16:59:45 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

Dziwne, że klocek kojarzy Ci się z posiłkiem,

To Tobie pierwszemu się skojarzył.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-16 20:28:50
Autor: to
Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
begin jerzu
Dziwne, że klocek kojarzy Ci się z posiłkiem,

To Tobie pierwszemu się skojarzył.

Ja tylko napisałem ironiczne "smacznego", dając Ci do zrozumienia, że proponowanie mi klocka w charakterze wygranej jest niesmaczne. Ty zacząłeś o jedzeniu.

Data: 2011-07-16 23:56:16
Autor: jerzu
Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi
On 16 Jul 2011 20:28:50 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

Ja tylko napisałem ironiczne "smacznego", daj±c Ci do zrozumienia, że proponowanie mi klocka w charakterze wygranej jest niesmaczne. Ty zacz±łe¶ o jedzeniu.

Tak sobie tłumacz.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Jazda z przyczepa do wrzucenia z drogi