Jazda ze zbitym reflektorem

Data: 2010-01-05 20:45:22
Autor: ksoniek
Jazda ze zbitym reflektorem
Użytkownik "Pawel" <listy@prezydent.pl> napisał w wiadomości news:1376988.XejilW6Z5VGentoo...
Witam serdecznie

Zastanawiam się czy można jeździć ze zbitym reflektorem przednim?
Mijał mnie dzisiaj taki samochód i ciekawi mnie jak to wygląda w przypadku
kontroli drogowej.
W przypadku żarówki policjant może chyba postawić warunek albo wymieniasz
albo zabieram dowód rejestracyjny.
Ale co jak samochód ma zbity klosz lampy i nie ma w środku żarówki?

-- Pozdrawiam
Paweł 'wonski' Bohdal
GG # 1236285   LRU # 275820
Your mouse has moved.
Windows must be restarted for the change to take effect.

Sytuacja sprzed jakiś 6 lat
Będąc w Łodzi u rodziny w nocy ktoś na parkingu ukradł z mojego samochodu reflektor przedni prawy i wkłady lusterek (Audi 80)
Ponieważ był I Dzień Świąt więc szroty itp nie działają a ja musiałem do Wrocławia wrócić .
Zgłosiłem na policję kradzież njpierw telefonicznie, policjant pozwolił na to abym bez lusterek i reflektora przyjechał na komisariat.
Dalej zeznania, zdjęcia pojazdu i na koniec policjant wydał zaświadczenie że miała miejsce kradzież i że na trasie Łódź-Wrocław w dniu tym i tym mogę przejechać.
Po drodze miałem jedną kontrolę drogówka przyczepiła się do braku kierunkowskazu ale po okazaniu zaświadczenia o kradzieży odpuścili sobie.

PS. było to jeszcze przed wprowadzeniem obowiązku jazdy na światłach w dzień i w ciągu dnia gdzie widoczność była dobra

http://powiatowa.info
http://nzozrodzina.org

Jazda ze zbitym reflektorem