Jazdy po torze Lublin 3-4.09

Data: 2011-08-30 18:17:44
Autor: Tytus z domQ
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
Zapraszamy na jazdê po TORZE LUBLIN

03 wrze¶nia 2011 - SOBOTA
I TURA w godzinach 10.00 - 15.00 ( w przypadku zainteresowania mo¿liwo¶æ przed³u¿enia czasu jazd - w cenie )

 04 wrze¶nia 2011 - NIEDZIELA
I TURA w godzinach 10.00 - 15.00 ( w przypadku zainteresowania mo¿liwo¶æ przed³u¿enia czasu jazd - w cenie )

UWAGA PROMOCJA CENOWA !!!

Za wjazd p³acimy od 40-80 z³ w zale¿no¶ci od ilo¶ci motocykli na torze( w cenie porady dotycz±ce techniki i toru jazdy.....dla chêtnych )
Wszystkich z poza Lublina prosimy KONIECZNIE o potwierdzenie obecno¶ci i ilo¶ci motocykli na adres : arturlis@onet.pl
Dla cz³onków MOTO-SEKCJI z województwa lubelskiego oczywi¶cie RABAT w wysoko¶ci 50 % ! ! !
UWAGA: mo¿liwo¶æ zmiany konfiguracji toru ( wiêksze prêdko¶ci, szybsze ³uki ) po uzgodnieniu z uczestnikami ...

OSTATNIE WEEKENDOWE JAZDY W TYM ROKU !!!

W razie niejasno¶ci tel do mnie 501 11 88 22

Foty z jazd po torze s± zawsze na forum moto-sekcja.pl pod data jazd

PAMIÊTAJCIE , ¯EBY NIE WIERZYÆ POGODYNKOM, BO U NAS ZAWSZE JEST DOBRA POGODA DO JAZDY !!!

Korzystac poki sie da

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

Data: 2011-08-30 18:47:36
Autor: Norbi
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
W dniu 2011-08-30 18:17, Tytus z domQ pisze:

Korzystac poki sie da

Trauma Ci przeszla - wybierasz sie ? :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-08-30 19:03:05
Autor: Tytus z domQ
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
Siemka

*** "Norbi"
 Trauma Ci przeszla - wybierasz sie ? :)

Lublin to mientka gra - ja sie czterokolowym harlejem na krym wybieram.
Bede Wam dopingowal z Kercza

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

Data: 2011-08-30 21:07:43
Autor: Songoku
Jazdy po torze Lublin 3-4.09

Korzystac poki sie da

  A czy takie jazdy sÄ… organizowane na torze w Radomiu(chyba jest taki)?

--

Songoku
2011 ZX10R ABS

Data: 2011-08-30 22:06:46
Autor: Norbi
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
W dniu 2011-08-30 21:07, Songoku pisze:

Korzystac poki sie da

A czy takie jazdy sÄ… organizowane na torze w Radomiu(chyba jest taki)?

Sa
Jazdy sa w piatki i poniedzialki - tansze chyba 60 zl za ture
sob- niedz 140 zl

Z tym ze tor Radom jest znacznie mniejszy - prawie 600 m krotszy
i ciasniejszy - na + ma lepsza nawierzchnie

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-08-31 05:47:28
Autor: Tytus z domQ
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
Siemka
"Norbi"
na + ma lepsza nawierzchnie

i spore oplaty w razie wywrotki...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-08-31 09:45:04
Autor: duddits
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
On 08/31/11 05:47, Tytus z domQ wrote:
i spore oplaty w razie wywrotki...

Możesz rozwinąć?

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-08-31 13:41:21
Autor: PawelK vel Pablo
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
Dnia 243 roku bieżącego, duddits zeznał(a) jak następuje:

On 08/31/11 05:47, Tytus z domQ wrote:
> i spore oplaty w razie wywrotki...

Możesz rozwinąć?

Właśnie, właśnie rozwiń.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-08-31 14:57:06
Autor: Tytus z domQ
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
Siemka

*** "duddits"
Możesz rozwinąć?

Jak wiesc gminna niesie - wjezdzajac na Radom podpisuje sie zobowiazanie do usuniecia ew powstralych szkod - przez pewien czas motocykle mialy zakaz bo a to ktos spalil gume na nowym asfalcie a to ktos go porysowal setami.
Jest tam podobno cos napisane o kwocie 5000 pln w przypadku uszkodzenia nawierzchni...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-08-31 16:10:59
Autor: duddits
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
On 08/31/11 14:57, Tytus z domQ wrote:
[...]

Nienajlepiej to o mnie świadczy, ale nie pamiętam co było w tych oświadczeniach, natomiast rysowanie podnóżkami (niezbyt mocne, fakt) to tam standard. Nikt nie zawracał tym sobie głowy.

Jest tam podobno cos napisane o kwocie 5000 pln w przypadku uszkodzenia
nawierzchni...

Widziałem tam dwa upadki, które powiedzmy, można zaliczyć do efektownych (znaczy iskry, coś tam odleciało, itp.), ale na pewno nikt z obsługi nie robił z tego powodu trudności.

Ponieważ z tego co wiem Automobilklub Radomski planuje rozbudowę toru to wydaje mi się, że ktoś tam w końcu doszedł do wniosku, że pecunia to nie omlet i przymyka oko na takie sprawy.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-08-31 17:10:52
Autor: Tytus z domQ
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
Siemka

*** "duddits"
 Ponieważ z tego co wiem Automobilklub Radomski planuje rozbudowÄ™ toru to
 wydaje mi siÄ™, że ktoÅ› tam w koÅ„cu doszedÅ‚ do wniosku, że pecunia to nie
 omlet i przymyka oko na takie sprawy.

I tej wersji bedziemy sie trzymac :)
Ale przez chwile bylo slabo

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-09-01 09:04:22
Autor: Bodzar
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
Data: 2011-08-31 22:35:35
Autor: Monster
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
W dniu 2011-08-31 16:10, duddits pisze:

Nienajlepiej to o mnie świadczy, ale nie pamiętam co było w tych
oświadczeniach, natomiast rysowanie podnóżkami (niezbyt mocne, fakt) to
tam standard. Nikt nie zawracał tym sobie głowy.

  chyba przez te podnóżki byÅ‚ dość dÅ‚ugo zakaz wjazdu dla amatorów,ale wystarczyÅ‚o zerknąć na fotki z zawodów Sadomaso,wszÄ™dzie zgrzytanie po asfalcie.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-08-31 22:32:17
Autor: Monster
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
W dniu 2011-08-31 14:57, Tytus z domQ pisze:
  setami.
Jest tam podobno cos napisane o kwocie 5000 pln w przypadku uszkodzenia
nawierzchni...

Jest,za palenie gumy.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-09-01 11:32:02
Autor: AZ
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
On 31 Sie, 22:32, Monster <al...@op.pl> wrote:

Jest,za palenie gumy.

Za powerslajdy tez jest kara? :-) Jak palenie gumy uszkadza
nawierzchniê?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-01 20:43:23
Autor: Songoku
Jazdy po torze Lublin 3-4.09

Za powerslajdy tez jest kara? :-) Jak palenie gumy uszkadza
nawierzchniÄ™?

Jest. Palona guma wchodzi w reakcję z masą bitumiczną powodując wydzielanie się trujących gazów, które oddziaływują na członków AR powodując czasowe wyłączenie zdolności logicznego myślenia.

Poniżej wzór:

(xy)/(h2)=z
gdzie:
x= prędkość obrotowa koła
y=szerokość lacza
h=długość śladu
z=ilość dm3 gazu odmóżdzającego

google Ci wszystko powiedzÄ… :)

--

Songoku
2011 ZX10R ABS

Data: 2011-09-01 21:18:11
Autor: Monster
Jazdy po torze Lublin 3-4.09
W dniu 2011-09-01 20:32, AZ pisze:
[...]

  beton AR pali g³upa  i konkurencji siê boi:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Jazdy po torze Lublin 3-4.09