Jazdy testowe Harleyami czyli przesiadka ze skutera na HD:)

Data: 2009-05-24 23:37:53
Autor: JP
Jazdy testowe Harleyami czyli przesiadka ze skutera na HD:)
Również byłem i dosiadłem XR1200... Teraz już wiem, że jestem genetycznie stworzony do jeżdzenia V-ką. I teraz wiem dlaczego kolega ma intruderze 800 tak mi odjezdzał, a ja musiałem dusić tą moją rzędówke [750cm3, 94HP] żeby mu dotrzymać kroku. Ale to jeszcze nie teraz. Choć mysle ze nastepna maszyna to juz chyba cos z V-ką.

Jazdy testowe Harleyami czyli przesiadka ze skutera na HD:)