Jazdy testowe Harleyami czyli przesiadka ze skutera na HD:)

Data: 2009-05-25 07:32:03
Autor: Tytus z Fabryki
Jazdy testowe Harleyami czyli przesiadka ze skutera na HD:)
Siemka

***Użytkownik "Arbiter"
a dzi¶ była zacna imprezka u dealera Harley Davidsona - Liberator (wawa) pod tytułem Demo Truck Tour

No i przez chrzciny jakies gowfniarza ominela mnie frajda zbadania "sportowego" harleja...Widzialem ze szykuja cos bo mam Liberatora kolo chalupy ale myslalem ze to jakis show zwiazany z tym co sie dzialo na Bemowie.

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Jazdy testowe Harleyami czyli przesiadka ze skutera na HD:)